Sezeryan sonrası regl dışında kAnama yaşayan var mı?

Merhaba arkadaşlar ; ben 3 ay önce sezeryan oldum . Doğumdan sonra kanamalarım tamamen bıtmedı hiç . En son 13 aralıkta regl oldum , bugün tekrar bı kanama oldu Aynı durumu yaşayan var mı ?

Ben 4 bucuk ay önce doğum yaptım 3 kez adet oldum yoğun kanamalar yaşadım adet donemlerinde onun dışında ara kanamalarım var benmde

Normal bi durum yanı , hiç doktorunuzla konuştunuz mu ?

Doğum kontrol hapı kullanıyor musunuz? Ben 1 Eylül’de sezeryan oldum 2. Ay normal kanamam başladı doğum kontrol hapı da başladım (emzirmiyorum) doktorumun tavsiyesi ile carezetta başladım. 1 Aralık’tan bu yana hala kanmam var. 15. Gün doktora gittim tekrar ve hu ilacin kanama yaptığıni öğrendim. Sebep o olabilir belki kullanıyorsanız

Hayır kullanmıyorum

Evet önce acile gittim ebe normal olduğunu söyledi daha sonra içime sinmedi bir de Dr a gittim muayene etti emzirme döneminde anormal kanamlar ilk bir yılda normal dedi

Ay içim rahatladı biraz sağol canım . Bende yıne doktoruma gorunecegım ama