Sezeryan sonrası

Sezeryan doğum yaptım 2 ay oldu kanamam 2 kere bitti geri başladı şuan koyu bi şekilde az az oluyor aynı şeyi yaşayan varmı

Benim de başlarda kanamam 40 gün sürdü sonlara doğru azaldı bitti dedim 10 gün sonra tekrar adet gibi oldum sonra 2 hafta sonra az az koyu renk kanama oldu 2 3 ay sonrasında anca düzene girdi adet döngüm olabilir yani sizde de böyle bir şey eğer bir rahatsızlık seviyorsanız kadın doğuma görünün

Benimde lekelenme şeklinde olmuştu başta 40 ımda bir türlü bitmemişti 1 hafta sürmüştü bir kaç gün lekelenme biraz da kanama şeklinde gelince regl olduğumu sonra anlamıştım. Henüz 2. reglimi olamadım bende. Seninde reglin sökülüyo olabilir canım

Teşekkür ederim