Sezeryan yerinde agri neden olur

Agrim var bi tarafinda ameliyat yerim neden olmus olabilir

Kendinizi zorladıysanız ağrı olabilir ben uzun süre ayakta kaldığımda fazla eğilip kalktığımda özellikle sağ tarafımda ağrı hissediyorum

Ne kadar oldu ki hemen iyilesmiyor iç dikişlerin falan iyileşmesi uzun sürüyor dikkatli olmak gerekiyor

3 bucuk aylik oldu kizim

Bı 6 ay en azından dikkatli ol istersen dediğim gibi iç dikisler falan, biz bebişlerin mutluluğuyla kendimizi unutuyoruz ama kolay bişey değil asla 7 kat kesilip dikilmek

Biraz temizlik vs yapıyor um banyo halisi vs yikadim maalesef büyük kizim boya dokmustu sogukdan da olur demekki

İç dikişleri zorlamış olabilirsin bana doktorum iç dikisler 6 ayda iyileşir bebeğin hariç fazla ağır kaldırma demişti bazen engel olamıyorum temizlik yaparken falan unutuyorum koltuk çekmeye kalkıyorum o zman benimde ağrı oluyo