Sezeryanla ilgili soru

Doktor ayakta duş almam gerektiğini söyledi bugün 16. Günüm kaç gün daha ayakta duş almam gerek bilgisi olan yazabilir mi?

bana böyle bir şey söylemedikleri için dikkat etmedim ama size söylemişler şimdiye kadar dikkat etmişsiniz zaten normal e donseniz de bir sıkıntı olmaz bence

Bence 40 a kadar ayakta alın benim doktorum ekstra belirtmemişti ama özellikle duş aldıktan sonra mutlaka iyice kurula dikiş bölgeni demişti küvete falan girerseniz enfeksiyon riski artar sizi zaten 40 ınızdan sonra kontrole çağırması lazım kontrole gittikten sonra herşey yolundaysa girilebilir bence

Bana da 40 gün geçene kadar ayakta duş almam gerektiğini demişti 10 gün su değdirme bölgeye dedi diye hatırlıyorum sadece bir o vardı öyle 10 15 gün beklemiştim sanırım hastanede doğum öncesi duş almıştım zaten bir kaç defa. Zaten genelde de ayakta yıkandığımdan öyle çok bişey değil de o yaralarının iyileşmesi için sıkılmaması adına demiştir

Bana yara koruyucu yazdi duş alırken yaranin üzerini kapatıyorum hiç ıslanmıyor

Yok sonraları için dedim bende bantı çıkartmadan yapardık duş sonrası pansuman geri kapatırdık . Ama 40 gün o endişeyle bu yarasızıntıları falan olmasın diye öyle tekrarladıl

Bana da hiç demediler , üçüncü günü oturarak aldım . Su geçirmez bant aldık eczaneden, hiç zorunda yaşamadım