Silikon göğüs kalkanı

Göğüs ucum yaklaşık üç aydır yara sürekli emzirdigim için iyilesmiyor bir türlü silikon göğüs kalkanı aldım içine süt birikiyor ve eğilince deliklerinden akıyor üstüm batıyor sürekli bugün kullanmaya başladım böyle bir durum yaşadım kullanan var mı acaba bunu nasıl engellerim yanlış kullanmıyorum heralde

Göğüs pedi takabilirsiniz atletinize falan

Normalde sürekli kullanıyorum pedi bu da işe yarar diye araştırıp aldık böyle bir şey yaşadım yanlış mı kullanıyorum acaba ya da çözümü var mıdır

En iyisi gümüş kapak sızıntısı önler ve yaraya da iyi gelir ama benim de olduğunda sık sık lansinoh krem sürdüm emzirme öncesi silmek de gerekmiyor. En son kendi sütümü sürüp biraz etrafına öyle sütyeni çektiğim oldu pedler yine hayat kurtarıcı olmuştu daha da geçmiyorsa bir doktora danışın bazı durumlar da doktor görmesi şart

Ben de lansinoh kullanıyorum göğüs pedi de aynı şekilde geçmedi bir türlü çocuk doktoruna söylemiştim laktasyona yonlendirdi ama bir müdahale yapmadılar

Ben bunun farklı bir modelini almıştım, doğum yapar yapmaz kullanmaya başladım göğüs ucum yara olmasın diye ama sanırım hata ettim. Ben onun daha fazla yara yaptığını düşündüm ilk 3 gün çok zorlandım çok acı çektim. O silikon xgöğüs kalkanını taktığımda göğüs ucum şişiyordu kocaman oluyordu sanki sağım yapmışım gibi. Benimki fazla hava almıyordu üstten küçük bir delik vardı sadece onu da kapatıyordum ben sanırım. Göğüs ucum git gide daha kötü olunca kullanmayı bıraktım ben. Bir sızıntı olmuyordu benimkinde delik üstte ve çok küçük olduğu için. Ama zaten fazla süt de dolmuyordu.

Bunun delikleri az bir geniş hava alır belki ilk defa kullanicam bilemedim göğüs ucundaki yara iyilessin diye her şeyi deniyorum bunda da böyle bir durumla karşılaştım ben mi yanlış yaptım acaba diye düşündüm

Yara için kullanacaksanız bence kullanmayın. Ben yara için garmastan krem kullandım bir de e vitamini kapsül şeklinde olanı aldım. Kapsülü iğne ile delip göğüs ucuma sürüyordum garmastan kremle birlikte. 2 günde iyileşti. Emziremeyecek duruma gelmiştim ben emzirirken ağlıyordum artık kanamaya da başlayınca emzirmeyi bıraktım. 2 gün bu şekilde tedavi ettim, sütümü sağarak kızıma verdim sağarken o kadar acımıyordu. Sütüm yetmediği için mamaya da başladık o süreçte biraz rahatladım 2 günde yaralar da iyileşmeye başlayınca tekrar emzirmeye başladım. 13 aylık oldu kızım çok şükür hala emiyor ve birdaha hiç o şekilde yara olmadı.

Doktor önerisi ile mi kullandınız acaba kapsülü ben de ağlıyorum genellikle emzirirken emzirme sonrası da acı devam ediyor sızı oluşuyor hep sağıp vermeyi da denedim ama bebeğim biberonla kabul etmiyor kaşıkla deniyorum bir kaç kaşık sonrası ağlıyor istemiyor emmek istiyor emerken kan gitmesinbdiye dua ediyorum sürekli kanlı emince kusuyor bu sefer de doymaz diye endişe ediyorum hem fiziksel hem psikolojik bir acı

Farklı bir modelini almıştım bende aldığıma pişman oldum göğsümde kırmızı dügler çıktı alerji yaptı en iyisi gögüs pedi

Emdikten sonra da ağrı oluşması laktasyonla alakalıdır o zaman sizin, çok zor gerçekten Allah yardımcınız olsun :pensive_face: garmastan kremi doktorum vermişti doğumumu yaptıran doktor. E vitaminini arkadaşımın tavsiyesiyle kullandım, o da zaten zararlı bir şey değilmiş. Onu sürdükten sonra yıkamaya gerek bile yokmuş ama garmastan kremi sürdükten sonra yıkamak gerekiyor. Beni sadece devamlı yıkamak zorluyordu, ama iyileştirmesi hızlı olduğu için ona sabrediliyor bir şekilde. Doktora gittiğinizde isterseniz danışın kremi.

Gidince bir danisirim teşekkür ederim lansinoh kremi de yıkamaya gerek yok bir de doktor içeriği en temiz olan bu dedi we baby bin kremini kullanırken yıkamak zorunda kalıyordum yıkamak da cidden zor her emzirmede Bebek ağlıyor bazen sabredemiyir üstelik yara olduğu için de sürekli su ile temas da acıtıyor

Evet zor oluyor gerçekten :woman_facepalming:t2: ama tedavi ediciliği bakımından belki lansinohtan daha iyidir onu bilemiyorum lansinoh hiç kullanmadım. Bambaşka bir problem de olabilir tabiki ben sadece kendi deneyimlerimden bahsediyorum doktorunuz sizi doğru yönlendirecektir. Çok geçmiş olsun :purple_heart:

Teşekkür ederim :slightly_smiling_face: