Sincan Devlet Hastanesinde bebeginizi hangi doktora götürüyorsunuz?Veya hangi doktordan memnunsunuz Özellere pek güvenemediğimden devlet hastanesine götürüyorum. @ankara-anneleri
Vala bende kaç kere götürdüm ama her gittiğim de farklı doktorlara götürdüm birinden memnun kalırsam sürekli ona götürürüm dedim en son götürdüğüm doktor biraz ilgiliydi Nihal Kocabıyık ama bende arayış içindeyim olmadı Nihal hanıma devam sizde bi bakın isterseniz
Sürekli farklı doktor denedik en son Selin Çetine gittik baya ilgilendi bundan sonra ona gitmeyi düşünüyoruz
Muhittin bitirgen var orda… ben hep ona götürüyorum… çok da memnunum
Bilkent şehir Hastanesi’nde sosyal pediatriden aldım ben Atilla Çiftçi çok iyi bir doktor çok ilgili ilk defa her şeyine bakıldı çocuğumun bundan sonra hep oraya götüreceğim