Sınıf öğretmeni

Merhaba kıymetli anneler :cherry_blossom: aranızda sınıf öğretmeni var mı acaba birşey danışmak istiyorum

Öğretmen değilim ama merak ve ettim :slight_smile: görümcem sınıf öğretmeni ona sorarım

Kız söyle… öğretmen değilim ama öğretmenden daha öğretmenim… öğretmenlerden çok okulda geziyorum :rofl: bütün okul müdürle baş gelemedi ben hakkından geldim :rofl:

Bende öyle olduğumu sanıyordum 3. Sınıfa giden oğlum dersleri boslamis öğretmenimiz tema degerlendirme yapıyor yanlışları çok 2016 28 eylül doğumlu erkende başlattım 1 sene bıraktırmayı düşünüyorum zorlanıyor çünkü

Bu senemi öyle oldu. 3. Sınıf gerçekten biranda zorlaşıyor. 3. Sınıf ilk dönem benim kızımda bi bocaladı netleri düştü. Ben hemen 2-3 dershane gezdim öğretmenine söyledim hiç gerek yok dershaneye biraz çalışır toplarız dedi şükür öylede oldu. Benim kızımda arada bi boşlar sonra bi silkelerim onu kendine gelir. Bebekten dolayı sende üstünde durmuyorsundur ondan öyle olmuştur. Biraz ilgilenmeye çalış dersleriyle soru bankası tarzı kitaplar al sonra yanlışlarına bak. Yanlışının olduğu konularda Youtube ders videoları izlet tekrar test çözdür. Bi senesi boşuna gitmesin yazık toparlanır zaten.

Bence hiç yapmayız sınıfta bırakırsanız eğer çocuk için belki psikolojik olarak zor olur benim kız kardeşim de öyleydi oğlu okumayı falan 3 sınıfta tam bilmiyordu sınıfta bıraktırdı öğretmenle konuşup şimdi yine aynı yani düzelme olmamış Bir de okulda bıraktığım için çok pişmanım diyor arkadaşları da boy olarak hani çocuktan dalga geçiyorlarmış yine de siz bilirsiniz siz biraz daha üzerine düşerseniz belki düzelir yani biliyorum eminim yani okuması için çok çaba sarf ediyorsunuzdur ama onu bir tık daha fazlalaştırmak daha iyi olur dediğim gibi yine de siz bilirsiniz

Ben anasınıfı öğretmeniyim. Ama önerim bıraktırmayın. Özel ders verdirebilirseniz öyle yapın bu defa çocukta başarısızlık duygusu gelişir. Ben yapamam ben hiçbir işe yaramam gibi ilerde bu daha büyük sıkıntılara neden olur. Meslek secemez

  1. Sınıfta özel hoca tuttum evde her yayından kitap var inanın ve bulaştığımı bırakıp derslerini yaptırıyorum 4. Sınıfa giden abimizde var onunlada ilgileniyorum her akşam uyumadan kitap okunur yarım saat ev okuma kitabı dolu köy okuluna bile bağışlıyorum umarım toparlanır önerileriniz için teşekkür ederim

Ilk zamanlar iyiydi hatta öğretmenimiz bu sene daha iyi dedi algıları açık dedi özel hocamızın artık ders vermeyeceğini söyledim sıkmayal belki sıkmaya gelmiyordur dedi özel hocamız kendisi bıraktı çok yorulduğu icin

Zamanla toparlanır dört dörtlük olmasını beklemeyin ve aşırı yüklenmeyin olması gerektiği gibi siz elinizden geleni yapıyorsunuz o da toparlar özel dersle çok faydası oluyor. Okuma saati çok iyi verimli olur en güzeli

Sınava çalıştığımız halde böyle oldu öğretmeni de boslamis dedi çok moralim bozuldu ilgilenmesem hiç dert etmezdim inanın öğretmenimizde bildiği için şaşırıyor bu kadar ilgine nasıl böyle diye özel dersle ortalardaydik zaten vav bir yükseliş yoktu ama idare ediyorduk

Çocuklarda yoruluyor aslında derslerin zorluğu yoğunluğu. Siz sabırla ilgilenmeye devam edin toparlar bence

Teşekkür ederim içimi rahatlattiniz sınıfındaki arkadaşları kendisinden 1 yaşta büyük onunda etkisi var gibi

Evet onun etkisi olabilir ama toparlanır. Rica ederim :smiling_face: iyi bir annesiniz çocuğunuzla ilgileniyorsunuz. Biz öyle anneler görüyoruz ki çocuğu üstümüze atar gibi atıp kapıyı çarpıp gidiyorlar. Öyle bir ailenin çocuğu nasıl olur düşünün

Aynen öyle sizlerinde işi zor gerçekten okulda anne sizlersiniz çocuklarıma öğretmeninizi uzerseniz beni üzersiniz diyorum öğretmenlerimizin hakkı ödenmez :cherry_blossom:

Rabbim yardımcınız olsun. Keşke her veli böyle düşünse. İnşallah çocuğunuzun toparlanmış başarılı olduğu msjini yazarsınız burda

Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim :cherry_blossom: hepimizin rabbim yardımcısı olsun

Ben öğretmenim.:raising_hand_woman:t2: Sınıf bıraktırmayı düşünmeyin ders icin. Daha Aralık ayındayız. Ders çalışma programı rica edin öğretmeninden. Bir şey vermezse günde farklı 2 dersten ikişer sayfa konu ikişer sayfa da test çözdürün. Durumuna göre 1 testten 2 teste çıkabilir çabuk sıkılıyorsa. Azdan çoğa doğru yani. Duzelene kadar beraber yapmak durumundasınız yoksa anlayıp anlamadığını ya da cevap anahtarindan isaretlemedigini bilemezsiniz. YouTube videolar da etkili olur kısa ve öz ders anlatımları var Tonguç gibi izleyebilir hemen ardına test çözebilir. Hemen yanlışları üstünde durmayın. Doğrularının üstünde durun nasıl yaptığını sorun anlatsın. Sonra bir süre övün doğrularını sözel olarak. Sonra yanlışlara geçin bunları görmezden gelemeyiz birazcık gidiklayalim da çözelim deyin çocuklar eğlenerek öğrenmeyi severler :blush: tekrar bakın beraber. Yapacağına inanıyorum deyin bol bol. Cozemezse öğretmen için işaret koyun ogretmeni anlatsin. Siz uzun uzun ısrarla anlatmaya çalışmayın anlamazsa üzülmeyin sinirlenmeyin hiç gerek yok kendinizi germeye. Öğretmenler bunun için var. Çabanızı öğretmenine de anlatın o da çabalar mutlaka. Yanlışlar yavaş yavaş kapanır inşallah.

İnşallah çok teşekkür ederim ne kadar güzel anlamışsınız evde ders verimi daha iyi okulda ne oluyor bilemiyorum

Derste heyecan yapıyorlar. Arkadaşları var kınanır mıyım utanır mıyım diye düşünürler. Tahtaya pek çıkmak istemezler söz almak istemezler öğretmen de pek üstüne düşmezse iyice sinerler. Ben çoğu zaman yerlerinden kaldırmam ben giderim başlarına tek tek yardımcı olurum sıkıntıyı yerinde görürüm. Yazdıklarına sildiklerine bakarım. O daha etkili olur.