Sinir oldum

Bugün annemi işitme kaybından dolayı hastaneye getrdm bende annemde çarşaflı peçeliyiz sadece gözüm görünüyor sekreter bana diyor aç şu peçeyi de yüzün gözün gülsün biraz somurtma bu kadar ben böyle iyiyim dedim ama günümüzde hâlâ böyle ayrım yapanları görmek utanç verici

O onların rezilliği. Ben çalışırken arkadaşımda bende kapalı idik. Rabbim günah yazmasın iş arkadaşım karakter olarak on numara bir kızdı ama çok güzel değildi. Ailenin biri geldi çocuğuna iğne yapılacak arkadaşım gitti siz yapmasanız sizlerden korkuyorda çocuğum dedi. İkimizde bozulduk ama bana yaptırdılar. Çocuğu nasıl yetiştirirsen öyle gider. Sen kapalı veya çarşaflıları öcü diye tanıtırsan çocukta korkar tabi.
Yüzün gülünce veya gülmeyince ne olacakmış ona ne. Sizinki çoğu zmn gülmüyor biz birşey diyor muyuz? Neden öyle davrandı acaba?

Malesef ki öyle açık giyinenler lafım yok ama apaçık giyinip yatak odası kıyafetleri ile tabiri caizse dışarı çıkanlara az şuranın kapat edep denmiyor. Benim babamı da işten kovmuşlardı cumaya gitmek istediği için o da kovarsan kov dedi gitti ve durumumuz sıkışıkken zor bulmuştu o işi de . Allah hidayet versin cümle aleme herkes bir yolu tutturmuş gidiyor

Yasadiign duruma üzüldüm, bu memleket böyle açık giyinene açık , kapalı giyinene kapalı, gözlerini daha da kapatsan hala açık diyen, tamamen soyunsan daha da soyun diyen çıkacak . Herkes herkes hakkında konuşabilirken iğnenin ucu kendilerine gelince bagirirlar.

Sende deseydin ki sende o zaman kafanı kapat saç tellerinden midem bulanıyor ıyyyy diyip gitseydin

Banada çok derler en başta benım öz ablalarım şakayla karışık ama his edıyorum desinler daha cok hoşuma gıdıyor biliyorum şeytan bu durumundan memnun degıl ve şeytani hisler yaşayan insanlar guya kalbını kırıcaklar ama eger ki imanın güçlü ise kı elhamdülillah güçlü o yuzden asla zoruna gitmemeli evet bu hayata kadınlar için malesefki bazı insanlar yuzunden zorlaşıyor ama elhamdülillah bız kadınlara özel ayetler inmiş cennet annelerın ayakları altında zıra tesetür ayeti islam dininde kadınlar gercekten bir mücevher terımınde ama bazı yaratıklar bunu görmezden gelıyor hiç takma banada bazen teyze derler veya görmezden zerre üzülmüyorum mutlu oluyorum cok şükür Yarabı bugünde şeytani üzdüm diye

Harikasın Ezgi, darısı bana olsun , bazen geliyor içimden bazen de gelmiyor , kendimden emin olunca ins rabbim kısmet eder

Sen kendini nasıl rahat hissediyorsan öyle giyinirsin ayrım yapan insanları gerçekten anlamıyorum çok sinir bozucular gözlerinden nasıl anlamiş somurttugunu anlamadım cidden

“Tebessümümü hakedecek biri değilsiniz maalesef, siz işinize bakın.” diyecektiniz.

İNŞALLAH en kısa zamanda RABBIM güç kuvvet versın o aşkı klabıne koysun ve ömrün boyunca hiç çıkarmasın

Yazık gerçekten onlara ki gerçek manada gülmeyi hiç bilmeyip tadamamislar ,yasasalardi bunu yasayanin mutluluğunu iliklerine kadar hissedilir olduğunu bilirlerdi.Kimse kimseyi sevdiği yoldan yanlış sözleriyle donduremez

Cok aci hala nicin asilmiyo bu

Yasadigimiz olayi anlatiyim biz normalde hollanda da yasiyoruz dogma buyume kardeslerim ilk okuldan sonra turkiye de okumak istedi iki abim bir ablam var.

Dedikleri gibi oldu turkiyede de imam hatib e basladi abilerim mezun oldu ablam olamadi dersin birinde zorla ogretmen bas actiriyordu…bu durum boyle olunca kabul etmedi ablam tekrar donus yaptik hollanda ne karisani var ne goruseni basinin ortusu ne aci elin yabancisi bile saygi gosteriyo…

Kes sesini sana mı sorcam deseydin alırdı cevabını bir daha kimseye böyle bir şey diyemezdi

Anlamadım bnde kendisi açıktı ama kapalılara saygısı yoktu inanın onda ki kibir hava doktorda yoktu ben başta onu doktor sandım doktoru sekreter sandım sonuçlari gösterdm doktora verecen dedi niye öyle yaptı anlmdım biz onun açıklığına laf mı ediyoruz hayır Allah ile onun arasında ne diyim ki Allah ıslah etsin böylelerini

Hollandayı bilmiyorum müslüman bi ülke mi yoksa müslümanları saygısı olan bir ülke mi cumhurbaşkanmz sayesnde baş örtü yasağı kalktı bizde okulda aynılarını yaşadık bzm müdürün karısı da kapaluydı ama istemeye istemeye bize izin vermiyordu yasak diye okul bahcesndde örtü lerimizi çıkarttırırlardı okul çıkışı tekrar takardık eve gidene kadar okul da yasaktı

Asıl gülmeyen onun suratıydı da neyse

Bana da suriyeli derler çarşaf giyince belki de suriyeli sandıkları için bu şklde davranmştr ama kimlikte tc yazmıyormı yazıyor bence genel bi kastı vardı maalesef günümüzde hala bu tavır da insanlar var sznde dediğinz gibi tesettürün ne kadar büyük bir nimet olduğunu bilseler di böyle konuşamazlardı Allah affetsin ne diyim elhamdülillah bize nasip etmiş bu nimeti Allah şaşırtmasın da

Ondn bi farkım olmaz dı o zaman

Allah akıl fikir hidayet nasip etsin öylelerine

Evet insanlar acıkldıkça açılana bişey diyemiyo ama bazıları işte böyle kapalı gördümü aman ya Rabbi Allah ıslah etsin ne diyim