Artık çoğunuz biliyo taşınma mevzusunu bizm evin alt katı kiralığa çikmiş kayınvalidemlerde ev arıyordu bnm şimdi oturudpum ev de kayınvalide me yakın yürüme mesafesinde ama yeni taşımacağımz ev araba ile 15-20 dk arası sürüyor severim sayarım ama onlar yanıma taşındklsrında benden beklentileri çok olacak eminim görümcemi de genel olarak severim ama çok pis huyları da var bazen ters düşüyoruz şimdi altlı üstlü oturmak istiyor eşim bana söyledi annemlere ev buldım diye onlar ztn bzm tarafa taşınmayı çok istiyorlardı oldu şimdi asla rahat edemicem hergün gidip gelmek zorunda kalacam yemek vakitleri sürekli orda yemek yapmam gerekecek görümcem sık sık dışarı ç ıkar annesi de evde tek bırakmıyor sürekli bana bırakacak öyle çıkar yanıma taşınmasalar arada bi gelip bi kaç gün kalırlar yatılı misafir de sevmiyorum asla rahat edemem ayy napacam ben yaa bari varsa olumlu yönleri yaşayanlar bana teselli cümlesi istiyorum
Hiçbir olumlu yönü yokmuş cnm Allah yardımcın olsun sakın hergun gidip yemek pişirmeyi felan dusunme aynı hbahcenin içinde bizimde evlerimiz evi ayirana kadar neler çektim içli dişli olma herkes evinde yesin içsin arada bir bir araya gelinir sürekli gitmek sorunda değilsin erkeklere kalırsa bizi ailelerine hizmetçi ederler buna sen karar vereceksin ve oteriteni koy bence yüz verme bı ara bende yemek yapıp aşağı yolluyorum baktım hep benden bekliyor eşimde ayrı pismesin süsmü oluyor iki yemek pişince felan baya bı lafını etti ama ben dinlemedim arada bir yollarım sürekli asla yapmam
Bencede mesafe koy arama yoksa kötü olur gerçekten zor bir durum bende bugünlerde ev taşıyacağım kaynanamdan uzağa gidiyorum
inşallah mutlu huzurlu bir hayatım olur burada o kadar mutlu değildim benimde kayınvalidemlr sorunlarım çok var
@Sinem dediğine katılıyorum. Her gün inip çıkma ne demişler alışmış kudurmuştan beterdir. Bir yaparsın iki yaparsın sonra üzerine kalır. Çocuğun var senin önceliğin farklı şu an. Ki görümcen varmış yapsın gezmesine ne öyle gitsin. Şimdi şuda var yatılı kalması seni daha çok sinir edebilir. Kendini kısıtlarsın her anlamda ama alt katında oldu mu öyle bir derdin olmaz bu yönden de düşün sonuçta kapın ayrı.
Aynn bu dediklerini yapmayı düşünüyordum ama cidden çok sinirlerm bozuldu eşim bişey olmaz diyor tabi o btn gün işte bi sorun olsa bile beni karıltırmayın kendi aranızda çözün diyor bide tam kafa yemelik
Bnde uzağa gidiyorum diye seviniyordum kursağımda kaldı eşim sağolsun
Evet o açıdan da düşündm en azından yatıya kalmazlar ama sadece o diğer taraftan bnm dıları çıkmakarıma gezmeme karışacaklar eve gelen kargoyu bile sorarlar kapalı biriym kayınvalidem varken evin içinde rahat edemem birçok açıdan çok zor olacak bnm için
Ya eşimde aynı sende o yüzden kendi oteriteni koy fazla yüz verme samimi olma kendi işindir gucunde ol bir yüz verirsen birdaha kurtulamazsin kendimi anca görüyorum de çik içinden hergun sanabgelmesine müsade etme anne anne diye pervane olma başımdan geçtiği için seninde yaşamani istemem gerçekten çok zor bir durum sen baştan tavrını koyarsan ilk başta lafını felan ederler ama alisirlar boşver
Evet valla görümcen varmış birde yapsın yani anası babası o varken sana düşmez
Aynn çok teşekkür ederim size de Allah sabır versin cidden zor
Aminn inşallah cnm saolasiin![]()
Tam konu kapanmış gelmicekler diye sevinmiştim ama taşınalı üç gün oldu ve kayınvalidemler alt katıma taşınıyorlar aşıırı canım sıkkın bu ev taşıma sürecinde bana bi kere bile bişeye ihtiyacnz var mı yardıma gelelim vs hiç sormaldılar aramadılar kaç gündür bu diş ağrıysılya yım bilmelerine rağmen yanağımın halini görmelerine rağmen bi kere arayıp nasılsın nasıloldun bile demediler bana yakın bi bursa’da abim var onu dün çağırdım işten izin aldı buraya yanıma geliyor bikç günlüğüne en azından kızıma bakması için bnde işlerimle doğrı düzgün ilgilenebileyim diye onlar burdalar ama hiçbir zaman eşimin ailesinden hiçbir destek görmedim hiçbir konuda iki gün doğumdan sonra yarıdm için kaldılar onda da bebek çok ağlıyor diye laf edilip duruyorlardı sonra da gtiiler ztn ama şimdi yanıma taşınıyorlar bnden yardım bekliyeckler eminim bugün kayannamı aradım görümcem açtı kız sağlam koli var sa atma bi kenara koy bize lazım olacak diyor sinir yükleniyor yaa asla rahat olamıcam bundan sonra
Herşeyi söyleme işim var de sorarlarsa. Gitme yardıma çocuk durmuyor,belim ağrıyor ztn herşeyi tek başıma yaptığım için fln de. Mesafe koy anlasınlar biraz. Randevum var de hastaneye git ordan da gelme hemen boşver. Doktor acil ameliyata gitmiş muayene olamadım bekledim yarın tekrar gidecem fln,bahane uydur çık evden onlar taşınana kadar. Burada çok il il gezip her işini kendi başına yapan çocuklu anneler var. Kaldı ki bunun kızı yanında kalsın yapsın sana mi güvendikler taşınırken
Aynen öyle bnm de işim gücüm var dediğin gibi bana güvenerek geliyorlar aslnda ama istedkleri olmayacak kimse bana sormadı ne dersin altlı üstlü oturmaya bnde ona göre davranırım evim ayrı aşım ayrı bunu en başta gösterrcem ona en önce de eşime ya bugün kiralık ilanının numarasını istedi bnden aşağı ın foto çek bana at diye o sıra kızım uyuyor bi sürü işm var asansör yok dört kat merdiven ın diyor her gün gelip gidyon sen alsaydın diyorum saçma sapan konuşuyor kız uyuyor adı üstünde ne var beş dk insen diyor ben ded dedim değil beş dk beş saniye bile kızımı evde yalnız bırakmam ben ya çıktığım an indiğimde Allah korusun deprem olsa naparıö ben önceden haber veren bişey değil saniyelik bi afet Allah korusun da aklım almıyor bu şmdiden böyle triplere sinirlere başladysa annesi gelkden sonrasını dşünemiym
Şimdi erkeklerin kafası bazen basmıyor vallaha. Şimdi ona göre beş dakika in çık çok basit bir işlem gibi geliyor ama bizler detaycı ve korumacı olduğumuz için yapamıyoruz. Şimdi ilanı çek diyen yarın annemin şu ihtiyacı varmış, şu varmış bu varmış ulaşamıyorlarmış zart zurt işlere sürecek boşver. Tavrınıda baştan belirleki sonrasında sıkıntı çekme. Bizler kötü düşünmüyoruz karşıdakiler düşünceli anlayışlı olsa eminim seve seve koşa koşa işlerini yaparız ederiz. Ama onlar gelinleri kızı gibi değil de mecbur edecek yapacak a sokunca işler değişiyor. Kocalarımıza yaptığımız herşey ikram bizim mecbur değilmişiz kaldı ki anne babaları… Oda saygıdan, hürmeten ve yetiştirme tarzından geliyor.
Burada çok şey okumuşsundur, yaşın küçük ama olgun bir düşünce yapısına sahip gibi duruyorsun. Bebeğin hakkında ne evhamlı olman hepimizde var bunun yaşla alakası yok. Ama kaynana, kayınbaba derdini yaş ilerledikçe anlıyorsun. Burada çok yaşanmışlıklar var, tecrübeler. Onlara göre sende şimdiden kendine örnek al. İyilerse ve bazı şeylerde kötülük sezmiyorsan emin ol inşaAllah öyle gider. Ama aksi ise şimdiden bazın şeylerin sınırını çizki ilerde sıkıntı yaşama. Ama bunu kocanla tartışarak değil güzel yollarda aramaya bak![]()
MaşaAllah maşaAllah![]()
inşaAllah hep böyle gider. Erkek eşi ve annesi arasındaki uyumu sağlayabiliyorsa ztn evlilikler güzel ilerliyor. Sizin eşinizde uyumlu imiş ztn. Aman bin kere maşaAllah diyelimde nazara gelmeyin![]()
Kocamdan da ziyade görümcem emri vaki yapmayı çok sever o çok beni yoruyor içim hiç rahat değil bugün ev bakmaya gelecekler büyük ihtimalle tutacaklatr uzaklaşatım diye sevinirken dibimde bittiler kayanana ne kadar iyi olursa da bir arada olmak hiç güzel değil özellikle huyları bana tamamen ters olan bir görümce varken
Aynen öyle ne kadar da iyi olsalar yan yana güzel değil ben üç yılıdr ayrıydum ne güzel şimdi ev aldık uzaklaştıl diye sevinirken bnm de kursağımda kaldı herşey aşırı gerginim inşallah evi beğenmezler tutmazlar ya dua edin lütfen
Görümcen inşaAllah evlenip gider.