Kızlar selam malum yaz geldi sinekler sivriler fink atıyor bide evimin hemen altında üzüm asmasi var o yuzden bu küçük sinek gibi şeyler ısırıyor bide galiba bu prize takılan sinek kovuculardan vardı bulamıyorum şimdi yenisini alcam ama eşimde diyo ki bu mavi ışıklı sinek kovar varmış ondan alalım, çocuğun her yerini yedi biseyler valla yatağında mi bişey var diye bugün komple temizledim beşiği ama sorun sinek kapılar camlar aciliyor gündüz ister istemez , siz ne yapıyorsunuz nasıl koruyorsunuz çocukları valla içim gidiyor heryeri kırmızı kırmızı oldu en az 10-15 yerinden var minicik vücudunda
İncia kullaniyorum yenidogandan itibaren kullanılıyor %100 doğal icerigini okuyun tum urunlerim ondan
Siveno aldim bende keneden sinekten koruyor
Yapay hiç bir şey kullanmıyorum sadece cibinlik burda da asma var küçük yakarca diyorlar burada konduğu gibi yakıyor ve kırmızı alerji olmuş gibi iz bırakıyor beşigine taktım cibinlik rahat etti kızım
Aha aynen galiba öyle bişey şu prize takmalilardan aldım ama ay bilmiyorum ya dur bak buna böyle mi
Sürekli mikullaniyosun nasilyapcam ki evde yiyor çocuğu hep sürsem sürekli tekrar mi edicem bide eşim çocuğa bişey sürme ağzına götürüyor dedi öyle kaldi
Onu da çok duydum alicam öyle bişey de ama onu dışarı bağa bahçeye giderken şeaparim ama evde bilmiyorum ya aşağıya foto bıraktım baksana yazık yavrum mahfoldu
Allahtan besgimizin cbilingi war onu takarim
Bizimkinin yok ya ben de alayimondan
Oy yavrum kiyamam surekli surulmez gerci ama prize takilanlar zararli mi acaba bir doktora sorun isterseniz bu arada yakiniz bende giresundayim
Hamileyken de ondan kullaniyodum şimdi bulamadım evde şimdi yeni yazıyor sivri ve sineklere karsiymis tek tablet 10 gün etkisi varmış bi yedekli aldım bakalım ama sanki dün gece de yemişler gibi geldi cibinlik demiri sipariş verdim gelince de civilden tülünü almayı düşünüyorum bakalım çok iyi demiş herkes.
Trendyol da var cibinlik demiri yazarsan farklı boyutlarda mevcut çok rahat oluyor sinek falan geçmiyor
Ay evet verdim sipariş, 2 model vardı inşallah doğrusunu atmisimdir eşime ![]()
Yanlış olursa değişim yaparsın cibinliyi beşige taktiğin da bebiş uyuyorken ara sıra kontrol et çok nadir de olsa bı tane girebiliyor mamasını falan verirken ben genelde telefonun arka ışığını yakıp bakıyorum beşiğin her yerine varsa ışığı görünce uçuyor zaten
Bende bebegime sprey alcam sinekden daha cok kene icin almayi dusunuyorum ..gecen esim tarlaya gidince kendine almis bugun bizde bağya gitik kulancaktim kizima 2 yas alti kullanamaz diye yaziyordu bende elbisesinin ustune sıktim . Bacaklarinin oldugu bolgeye agizina degmeyecek yerlere sıktim bocuk fln cok fazlaydi ama hoc isirmamişlar ..
Ayy ben onun için nane yağı düşünüyorum hep ağzına sürüyor ya
