2 buçuk gün galan ateş oldu bi sabah uyandık yüzü falan böyle bugğn bu lekeler ile 3. Gün bu hastalıga yorduk başka şikayetimiz yok şükür sizce doktora gitmeki miyim 6. Hastalık mıdır
Geçmiş olsun e bir gösterin tabiki baya döküntü olmuş alerji ye benziyor gibi
İsilik falan diyordunuz ama bu başka bir şey isilik değil. Bence de doktora gidin geç olmadan.
Vücudunun herhangi bi yerinde varmı başka ..geçen aylarda benimki de 4 gün hafif ateşi oldu ondan sonra karnında bebekler gördük ertesi gün tüm vücuda yayılmıştı sadece kol bacakta yoktu sırtı karnı kafası kipkirmiziydi ben besin alerjisi sanmıştım ama değilmiş doktor ağızdan bı ilaç verdi ertesi güne hiç bişey kalmamıştı
Nedenini soylememisti bebeklerde bazen olur günlük hallerinden farklı bişey olursa aşırı kusma ishal huzursuzluk nefes alamama vs hemen getir dedi sadece
Bu şekildeydi daha kırmızıydı ama kamera tam cekemedi idrar kan da istemişti kanda çok az enfeksiyon çıkmıştı ondan kaynaklı olabilir belki
Kusma falan olmadı 38 ateş oldu 3 4 gün ateş bitti sabahına bebekler oldu
Nedensiz ateş oldu ve ateş bitince döküntüler başladıysa 6.hastalık yüz sırtta oluyor
Biz yaşadık atlattık 2-3 gün ateşi sürekli çıktı sebep yokken (ki bence sebep eşimin uçukluyken öpmesi) büyük ihtimalle ateş vardıysa 6.cı hastalık
Su cicegi olabilir iltihapli isilik olabilir ozaman nokta nokta oluyo ucu kirmizi sevice gibi alerji olabilir
Aynen eşimdeki de ufaktı biz önemsemedik o yüzden sonra nedensiz 3 gün ateşlendi işte 40ı buldu acile felan gittik ama ne idrar yolu enfeksiyonu ne diş ne de üşütme gibi durum yoktu burun akıntısı vs hiçbişey yoktu
Aynı dediğiniz gibi ateş bitti döküntü oldu
Hatta şöyle bişey almışım ekran görüntüsü o zamandan
ÇYani bana bebişteki de öyle göründü bi iki gün daha bekleyin bakalım
Yoktu ama sürekli tükürüyordu o yüzden diş sanmıştım hatta diş ateş yapar mı diye başlık açmıştım
Eşinizde uçuk mu var
Yüksek ateşten sonra bu tarz döküntü oluyor 6. Hastalıkta diyorlar
Baktınız geçmiyor çoğalacak gibi oluyor en azından sağlık ocağına götürürsunuz. Ama kendi kendine geçiyor arkadaşımın bebeğide olmuştu kendiliğinden geçmişti 6. Hastalık demişlerdi onada. Yüksek ateşten sonra olmuştu. Ama vücudu rahatlasın diye nemlendirici falan kullanıyor muydu hatırlamıyorum
Ucukla alakalı olduğunu sanmıyorum bizimkinin kimsede uçuk yoktu ben diş ateşi sanmıştım ama değilmiş birden kendiliğinden olmuştu yani
Komple geciyo hiç bişey kalmiyo
Ya ben direkt eşime attım ![]()
![]()
Geçer merak etmeyin 3-4 gün sürdü bizim geçmesi


