Kızımın memeleri şişiyo masaj yap insin sancı yapar diyorlar doğru mu yapan var mı googlede yapılmaz yazıyo ama sizede sormak istedim
Ben yazı okumuştum bununla ilgili annenin hormonlarından dolayı kız erkek farketmez bebeklerde meme şişmesi olabilir. Ben okuduğumda masaj yapılabilir diye okumuştum
Ne kadarlık ki bebeğin
Anladım çok teşekkür ederim bende yapayım o zaman
Baya sert şişlik var sancı yapıyorsa bende ovalayayım dedim çok teşekkür ederim
Bugün 1 aylık olduk
Benim bebeğimin de vardı yenidoğan döneminde de bişey yapmadık banyo yaptırırken bastırmadan ovaliyordum hafif sertti ama geçti sonra, geçer muhtemelen ama sen rahatsız hissediyorsan Dr a danış için rahatlasın
Beni rahatsız etmedi ama bebeğimin çok sancısı var ondan olabilir dediler o yüzden sormak istedim çok teşekkür ederim
Atletin üzerinden yapayım dedim
Oyşş minnacık şeyler bide sancıyla uğraşıyorlar ya Allah tüm bebeklere şifa versin inşallah . Sen yarın bı çocuk Dr. Götür istersen hem sancisinin da sebebini bulurlar belki o değilse bile . Oysa da çaresine bakarlar
Cuma günü kontrole gidecez o zaman bi sorayım doktora
Bana da öyle yap dediler bakalım
@Ozlemm Yenidoğan bebeklerde meme şişliği oldukça sık görülen ve genellikle zararsız bir durumdur. Anneden geçen hormonların etkisiyle bebeklerin meme bezlerinde büyüme ve şişlik oluşabilir. Şişlik olan bölgeye ılık, nemli bir bez ile hafifçe masaj yapabilirsiniz. Bu, şişliği azaltmaya yardımcı olabilir ve mutlaka pamuklu kıyafetler tercih et![]()
Çok teşekkür ederim bilgi için ![]()
Hangi doktor hatırlamıyorum ama bir videoda asla masajı, baskıyı onermedigini soylemisti. Enfeksiyona neden olabiliyormus asil o zaman ağrı oluyormuş. Sislik kendi kendine geçer, agri yapmaz demişti.
Yapmayın. Doktor bizi uyarmıştı
Aynı soruyu osman gönülal’a sordum. Kızımda süt birikmesi var memesinde diye o da bunun mastit olduğunu söyledi ve 2 yaşına kadar normal olduğunu söyledi. Dokunmayın bence
Az önce doktor kontrolümüz vardı sordum kesinlikle yapma ondan hiç bişey olmaz dedi
Bizi de bugün uyardı
Bugün öğrendim yapmamamı söyledi doktor bi sorun olmaz ondan dedi