Burası benim Oturma odam kizimin fotolarını boyle yaptim . Genelde duvarlara birsey asmiyoruz kiracı olduğumuz için..Bende böyle birsey yaptim ama Oturma odasina boyle seyler cok mu bebeksi durar . Suanlik hoşuma giti ama misafir fln gelince nasıl olur bilmiyom![]()
Çok güzel![]()
Canim cocuk odasi yok kiler gibi kulaniyorum .yatak odasınada resim asmayi uygun görmüyorum. Negatif enerji saçıyor ve cinselik yaşadığın için bebeginin fotoları uygun olmaz düşüncesindeyim..
Tv uni kaldırdım maglum bebek canavar gibi
bklm akşam esimin yorumunu.alacgim cok bebeksi olmus derse usaanınca kaldırırım ![]()
![]()
Tsk ederim cnim![]()
Neden olmasın çok da güzel olmuş ![]()
Ay çok tsk ederim ya şimdi kizima gosterdim bakıp bakıp guluyor resimlere cok dikkatini cekti![]()
![]()
Çok tatlı olmuş bence ![]()
Evet bunu çok gördüm bunun bi benzeri benil salonunda vardi onu kaldırdım esimle kendi fotolarimiz vardı. Fotoğrafları çekmeceye koyarken elimdeki iple boyle bor deneyim demistim anlık gelen birsey ama bu daha şık![]()
![]()
Guzel olmus eline saglik altina notlarda ilistirebilirsin hangi fotograf ta ne yapti.ay ay gelisimi
Onun defteri var bende ..aylik çekim yaptim ..Bi tane fotoğraf i yapıştırıp o anki duyguları yazıyorum. Ayını boyunu kilosunu yazıyorum hatıra olsun.diye büyüyünce kizimin odasi olursa oraya daha güzelini düşünüyorum.
Ama kizim.cok sevdi hani bebek deyince parmaklarıyla orayı gösteriyor ![]()
Cok guzel dusunmusun benim oglanda ayni kendine guluyo seviyo bazen dovusuyo kendiyle cok komik hahaha

