Bebeğim 2 aylık 3 4 gündür az kaka yapıyo eskiden altını her açtığımda yapmış olurdu şimdi bazen hiç yapmamış bile oluyo . İdrarda sıkıntı yok onu hep yapıyo ama kaka azaldı normal mi
Bebeğin kilo alımı iyiyse keyfi yerindeyse bide çiş yapiyomus zaten normaldir canım bizimki bı ara 5-6 günde bir yapıyordu şimdi günde 2-3 kere yapıyor sağlıklı olsunlar da isterse hep yapsın sıcacık su akıyor foşur foşur yıkıyorum ![]()
![]()
tecrübesiz olunca herşeye takılıyo insan . Benim kızda dün üzerime çiş yaptı ![]()
Bende aynıyım valla da 3. Ay girdikten sonra bı rahatlık çöktü anlamadım ![]()
![]()
3 aydan sonra herşey değişiyo diyorlar bakalım bende bekliyorum . Gece 3 ten önce yatmıyoruz en çokta onu bekliyorum bakalım değişecek mi
Uyku düzeninde değişiklik olmadı bizde, ama sosyal gülümsemeler ve tepkiler başladığı için keyifli oldu daha çok
şimdi 8 gün sonra 4. Aya giricez uykusuzluk huzursuzluk başladı inceden bakalım 4. Ay atağını inşallah hafif atlatırız ![]()
Bizim de başladı bana gülüyo babaya gülmüyo tabi benim hoşuma gidiyo ![]()
uykusuz her gece gerçekten artık değişmesini dört gözle bekliyorum. Allah yardımcın olsun 4 ay ve 2 yaş atakları zor oluyo diyorlar inşallah sizinki rahat geçer ![]()
Aminnn inşallah sizin de uykular düzene girer ben şimdiye kadar akşam 7-8 arası gece uykusuna geçiriyodum sabah 6-7 ye kadar sadce beslenip uyuyordu çok güzeldi ![]()
ben patavatsız her yerde söyledim çok rahat bebeğin diye kendi nazarım da değmiş olabilir başkalarının da
şimdi 9 oluyor 10 oluyor cin gibi bana bakıyor sabah 5 de uyaniyor daha öğle 2ye 3 e kadar uyku yok bilmiyorum napcaz ![]()
2 aylık oldu uyku düzeni için çok mu erken acaba . Biz gece 10 da yatsak bile 11 de kalkıp gece 3 e kadar oturuyoruz çok yoruluyorum inşallah düzene girer. Nazara çok inanıyorum ya o yüzden iyi şeyleri dillendirmemek gerekiyo senin minnoş kız uykucu herhalde ![]()
![]()
Bide uyumadığı için kilo az alıyo gibi hissediyorum 2 aylık 5 kilo olmuş az mı acaba
Kız nasıl az 5 kilo olmuş ya ![]()
yicen gotunu başını
Ay sorma ne güzel uykucuydu tertemiz uyuyorduk ama geçti o günler sanırım ![]()
Ne bileyim ya doğum kilosu 3300 ayda 1 kilo almamış kafama takıldı ama görünüşü yanakları falan zayıf durmuyo ![]()
![]()
4 aydan sonra geri düzelir gibi geldi bana
Benim aşk kızım ![]()
Biz de 2. Ayda anne sütüne geçtik 1 ay 300 gr aldı ![]()
dedim en iyisi mamaya başlayalım
Ay inşallah
Allah’ım Bismillahirrahmanirrahim maşallah güzelliğe nazarlardan esirgesin rabbim ![]()
![]()
![]()