Size saçma gelebilir

Ya kızımı beşikte uyutyamı bıraktıtedım şükür annemlere gttğmde şimdi eve döndük biz yatakta o yerde yatıyor diye vicdan azabı çekiyorum niye böyle oldu yaa daha önce böyle annesi babası yatakta çocukları yerde yatan çocukları görünce bile üzülüyordum bekarken şimdi aynısnu yaşıyorum Montessori yatak alacaktım ama fiyatları çok pahalı geldi biraz daha büyüyp kendi odasınu yaptırnca alırım dedim de sizde de var mı böyle bi durum ne hissediyorsnz varsa