Bebegim ck cabuk uyaniyo resmen fisiltiyla konusuyoruz ama enufak sese uyaniyo
Benim bebegim de öyle malesed ozellikle gece uykusunda en ufak ses kalkıyor bana çekmiş aynı
Oylemi simdiden cekme durumlari oluyomuymus yani bizim bu 7inci aya girduginde cok sey deyistiy anlamadim okadaruyku egitii icinuyrastimki tm iyi oturmustu yerune
Evet cekebiliyorlar canım mesela gündüz uyutuyum başka yataga aliyim uyanmaz ama grcr uyutuyum uykuya dalsa bile başka yere koyduğum da gözlerini açıyor direk
Evetya bizim gunduz uykularida azaldi ve baya uyutmak zaman aliyo biliyorum uykusu var ama uyumuyo agliyo oyaliyorum emdiriyorum cok yorucu cani sagolsunda iste bizimde onlarabakabilmek icin enerjiye ihtiyacimiz var ![]()
Ben sese alıştırarak uyutum mesela uyutuyorum gidip işlerimi hallediyorum
Dogdugundanberi bnde osekil alistirdim ev ortami gumbur cumbur bizimki misil misil uyuyodu 6.7 ayda boyle oldu sixinki kac aylik
4 aylık olduk ilerki zamanda değişir mi bilemem
Bende de aynı durum var gözleri kıpkırmızı oluyor uykusuzluktan ama uyumuyor
Bizimkisi de aynı uykuları iyi şükür ama evde akşama kadar tek olduğum için doğal olarak sessiz ortamda uyumaya alıştı biyere gidince veya evde anlık bir ses oldu mu hemen uyanıyor. Aslında iyi değil seste uyutmaya çalışmalıyız
Yanınızda anne yatağı besıgınde uyuyor. Ben yatagımda dönunce bıle o ses den uyanıyo şaka gıbı
gündüz odasında uyuyo kucağımda uyurken odasına goturuyorum ayak sesımden uyanıyo ![]()
Ayy aynısı valla ![]()
Allah yardımcımız olsun
Ayni valla ![]()
Sese alistirdigim hali bu
Benim de aynı ya 7. Ayda uyku düzeni tamamen bozuldu gece sürekli uyanıyor ve tekrar uykuya dalması çok zor oluyor 8. Aya girdi daha da zorlaştı sürekli uyanıp ağlıyor 15 dakika yarım saat aralıklarla Allahım yardımcımız olsun ne diyim
Ooo dahadami kotulesecek
Benim bebeğim şuan öyle ama umarım sizinki düzelir
Umarim cnm
Bastan beri osekil uyuttum ve seslerimize ragmen abisi var babasi telefon bakiyolardi esktradan tvi