Sleepy bebek bezi

Kizlar sleepy bio natural kullaniyorum bebegime ama son aldigim paket facia çıktı. Yapisi her şeyi değişmiş ve bebegimi pişik yaptı. Yasayan, konuyla ilgili bilgisi olan var mi acaba?

Bende sleepy kullaniyorum ama bende öyle çıkmadı

Bende bio natural kullanıyorum, sızdırıyor ve kokuyu hapsetmiyor, bu özellikleri barındıran pişik yapmayacak bir bez var mı acaba

4 gün önce paylaşmıştım

Bugün goon ve molfix aldım daha deneyimlemedim.
Paketi açtığım için sleepyi kullanmak zorundayım şu an.

Bebem natural kullaniyorum internetten sipariş veriyorum ortalama 200lu paket 3 numaraya geçince sipariş verdim ama gelene kadar 3 numara baby turco diye bez hediye gelmişti . Berbat bı bez gerçekten bugün kullandım umarım pişik yapmaz ama azcik kakayi bile sızdırıyor bebem naturali öneririm ama gerçekten kokusu dokusu çok güzel fiyatı da öyle çok pahalı değil

Farketmemisim yazınızı. İnanamıyorum nasil kaliteyi bu noktaya dusurmusler. Resmen naylon bez ve oglum ilk defa pisik oldu.

Hem islaklik gostergesi olan hem sizdirmayan bez onerisi olan var mi? Sleepy cok büyük hayal kırıklığı oldu.

Cidden slepy posmanliktir cok sizdiriyo. En fazla bize 1.5 saat sonra degismesen her taraftan atiyo anlamiyorum surekli ust degisiyoruz toplu istedigim icin bitirmek zorundayim bitince molfikse gececem

Molfixi bende dusundum islaklik gostergesi yok, pratik oluyordu. Teşekkür ederim

Deneyeceğim teşekkür ederim

Maşallah bana mı denk geldi naptı baby turconun en kotu bezi

İlk dogdugunda hediye gelmişti bana 3 numara dedim yenisini almaktansa olanı kullanayım 50 tane mi ne var içinde ama benimki de azcik kaka yapsa hep bacak kenarlarından taştı demekki farklı farklı oluyor :blush:

Ben şu an molfix kullanıyorum ıslaklık göstergesi var

Siparişini verdim ya kendi kullandigimin olsun kenarlarını yırtıp regl olduğumda kendim kullanırım :rofl:

Evet :face_with_peeking_eye: bebiş büyüdükçe küçülen bezleri öyle kullanırım diye ayırdım biraz da anneme verdim :face_with_peeking_eye::rofl: oluyo valla kullandınız mı bilmiyorum hiç, ben doğumdan sonra da bebek bezi kullandım çok tu bide kilit bez almamıştım o lastikli yer hemen Yırtıliyor zaten yırtıp altıma yerlestiriyordum. Bakalım ne zaman regl olacaksan :rofl: bebiş 2 gün sonra 3 aylik

Kadınlar da çare tükeniyor ,:rofl: pedler ne kadar haberim yok 1 yıldır almıyorum :rofl: heralde emzirdigim için de regl olmadım hâlâ :rofl: biraz sürse sonra yine hamile kalsam o çocuga bile kullanabilirim küçülenleri :rofl::rofl: ev ekonomisi deyince de ben be :rofl::rofl: ay sesli güldüm çocuk uyandı mememde :rofl::rofl:

Valla bir çocukla sıyırdık kafayı :rofl::face_with_peeking_eye:

Valla bura olmasa insan iletisimini de unutacağım annem 1 bura 2 başka da kimse yok :rofl:

Bebegin memeni bosaltana kadar emiyor mu