Smayı çıkan haberlerden sonra değiştirmeyi düşünüyorum hangi mamayı önerirsiniz başka
Aptamilden memnunum
Bende ağtamil kullanıyorum 7. Ayından beri memnunum şu an 1 yaşına geldi neredeyse
Ben aptamil kullanmıstım cok memnundum.Bir mamanın ismi neden sma olur ki bir hastalık ismi sonucta ne zaman görsem irite oluyordum o yüzden hiç kullanmamıştım onu..
Aptamilin hangi serisi peki
Pronutra kullanıyoruz marketten alıyoruz. Yani benim kızım ilk zamanlar yani yeni doğduğunda 2. Gün geldi sütüm sezeryan o 2 gün içinde mama verdik hastane sma verdi diye bizde sma aldık ama sonra süt aldı emmede hep zorluk yaşadık 7. Aya kadar sağıp falan öyle verdim çoğunlukla meme tutmadı bir türlü . Mamaya geçerken de çok mama aldık döktük hipp bebevita bir de bebelac aldık bunu da yani aptamil en son biberondan sıka sıka alıştırdık sonradan aldı ama memnunum yani gaz vs. Problem yapmadı bizde kilo alımı da güzel
Evolviayıda çok duydum nasıl acaba ilk doğduğunda onu önermişti doktor
Bende bebeğime doğduğundan beri aptamil kullandım iyilide kullanmışım çok memnun kaldık biz. Son zamanlarda bulamadım 2 kere bebelac aldım denedim onlarda da sorun yaşamadım sma hiç almadım iyiki almamışım
rabbim bütün bebişleri korusun
ben şuan kullanmıyorum mama bıraktı kızım 11 aylıkken bıraktı nerdeyse
Kullananlar memnun ben kullanmadım yanın elhamdülillah RABBIM muhtac ecmedı ama en saglıklısı yerli ürünlerdir bebek bezı konusunda da yerli olanı alın bazı bizlerde kısırıklık madelwrını kullanıyorlar Müslüman lazım azaltma adına



