Sma mama kullananlar

Kızlar Aptamil mama kullanıyordum ama çok fazla cırcır yaptı gaz probleminiz olmadı ama hiç kilo da almadı ama geçtim kullananlar var mı bir bilgi verebilir mi confort olanı

Bizde sma comfort kullandık memnundum gazımızı rahat çıkarıyorduk kilo alımıda iyiydi ama oğlum bıraktı bir anda mama içmemeye başladı bıraktık bizde

Anladım cnm teşekkür ederim

Kaç kez yapıyordu kakasını

Günde 8.9 defa yapiyordu bize biraz fazla geldi

Doğumdan beri biz de sma kullanıyoruz anne sütüne ek olarak, ama kızım bir ara içmek istemedi mamayı. O süreçte hipp ve Golden goatı da denedik onlar da aynıydı çok az içti. Sonra yeniden sma ya geçtik şu an hala sma opti pro kullanıyoruz. Gaz sorunumuz olmadı, doğumdan beri pek olmadı çok şükür. Ama kilo alımı düşük, o da benim bebeğimle alakalı malesef iştahsız bir bebek mamayı da öyle çok fazla içmek istemiyor.

Evet olabilir bizede Aptamil hiç kilo yapmadi bakalım şuan sma geçtik o nasıl olacak

Bizde bebelac gold kullanıyorduk 3 aylık olunca bir anda içmek istemedi bebeğim sma optipro ya geçtik sevdi onu gelişimi de gayet iyi gidiyor iki mamada da sorun yaşamadık aslında

Merhabalar​:cherry_blossom: başlık ile pek uygun değil ama aynı markayı kullananlar yazıyor diye buradan sormak istedim. Sma optipro mama kullananlar bebeğinizde arpacık veya enfeksiyon gibi bir saglik sorunu yaşadınız mı acaba ? Bebeğimin gözünde geçmeyen arpacık var. Bugün 3. Farklı doktora çıktık ve besinsel olabileceğini mamayı kesmemizi söyledi. Mamadan mı acaba diye şüphelendik biz de

Anne sütü sürün geçer inşallah

Benim kızımın gözünde arpacık değil de kızarıklık var bir süredir. Öyle mi başladı sizin de acaba? Göz kapağının üstünde, göz pınarına yakın bir yerde. Ben arpacık değil diye düşünmüştüm, bende vardı hatta benden mi bulaştı acaba dedim. Benimkiler geçti artık, ama onun hala kızarıklık var. Sadece biraz hafifledi gibi. Ben de sma optipro kullanıyorum ondan olabileceğini hiç düşünmemiştim şaşırdım şu an. Neresinde oluyor arpacık?

Sma confort en iyisi

Bizimde aynı basladi kızarıklık ile. Aslında 9 aylıkken emmeyi reddetti bir süre şagdım verdim yetmeyince mamaya başladık. Mamaya başlama zamanımız yazın Deniz sezonundaydi. Denizden enfeksiyon kaptı herhalde dedik. Doktora gittik damla yazdı geçti. Bir süre sonra yeniledi doktor ilaç azaldı derken bu sefer arpacık şeklinde yenilendi. 3 . Çıktığımız doktor bize söyledi ilk kez kullandığınız mamadan da kaynaklı olabilir diye. Bir düşündük ilk mama kullanisimizda başladı ama biz denizden sandık dedik.

Şu an arpacık yeri değişiyor sürekli kirpik ve gözün birleştiği yerde oluyor bir çıkıyor şişiyor kızarıyor sonra geçip başka yerde çıkıyor. Mama yi bıraktık bugün. Zaten ek gıda aldığı için sadece akşam uyumadan veriyordum. Şimdi hiç vermiyoruz. Bakalım tedavi nasıl ilerleyecek biz de merak ediyoruz

Aslında ben size göre daha fazla mama veriyorum sayılır. Gerçi miktar olarak günlük toplam 250-300 ml içiyordur en fazla. 1 yaşında kızım 7 buçuk kilo. Mamayı da biz doğumdan beri kullanıyoruz aslında. Mamayı kesmek de istemiyorum çünkü fazla bir şey de yemiyor, özellikle uğraşıyorum yedikten sonra mama içiriyorum ama ben de azaltmayı deneyeyim o halde. Sadece akşam ve sabah vereyim doktora danışıp.