Herzaman e bebekten alıyordum az Bi koku oluyordu ama bu defa marketten aldım ve çok ağır Bi koku var bebeğim içiyor ama benim dikkatimi çekti aradaki koku farkı nestleyi aradım ürünü alıp araştırmak istediler ürünü teslim aldıklarında bana yeni ürün göndereceklermiş söylediler ama güvenemiyorum bu defa çocuk mamasız kalacak hiç gönderen oldu mu acaba bu koku normal mi
Bunu bilmiyorum ama muhtemelen gönderirler. Eşim de dp şampuan almıltı saçında kepeklenme yaptığını söylemiş biz nişanlıydk o sıralar onu almışlardı yeni kutu yollamışlardı. Genelde firmalar bu konuda hassas davranıyor ama siz bilirsiniz tabi
Bn kullandm ama hic kokusu yoktu 1 2 3 numarasini kullandm oyle bi kokusu hic yoktu
Ben kullandım ama hiç koku yoktu. Bir arkadaşım birgün mama yaparken denk geldi ve o dedi ki aa senin kullandığın hiç kokmuyor bizimki kokuyor diye. O başka bir marka kullanıyordu. Sma da hiç kokan mamaya denk gelmedim.
Toz halde kokmuyor hazırlayınca kokuyor