Herkese iyi aksamlar büyük oğlum 6 yaşında dünden beri grip soğuk algınlığı var bide küçük oğlum var oda 1 yaş 23
günlük onda da öksürük olmaya başladı hapşırma var sanırım abisi den geçti bana akıl verin ne yapiyim beynim durdu resmen artık ilk oğlum bı çok sağlık sıkıntıları oldu halada devam eden rahatsizliklari var 9 ameliyat oldu artık en ufak rahatsızlıklarinda ve artık psikolojim kaldirmiyo tükendim ben ya
buraya yazdım çaresizliğimden ![]()
![]()
![]()
![]()
Bu kadar üzülme canım kendinide hasta edersin inanki iburamin zero şurup verebilirsin grip için iki çocuğunada bol bol ıhlamur limon içir geçer inşallah Allah şifa versin