Soğuk algınlıği sorunu?

17 aylık kızım cumartesi gününden bu yana ara ara öksürüyor bir kesiliyor sonra geri geliyor evdeki şurupları vereyim diyorum asla iciremiyorum aşırı inatçı doktora götürsem yine şurup verecek yine iciremicem napicami şaşırdım

Doktor anne war mamma meyma oneriyor kendide öksuruge iyi geliyor diyor 1 tatli k. Bardaga koy azicik sulandir meywe suyu sanip icer ben kizima aldim

Benim kızım da şurup içmez 1 ölçek ilacı kaşığa dökün bir tatlı kaşığı yoğurtla falan verin . Bende 2 3 doktora sordum etkisi kaybolmaz dedi. Ya da şırınga ile 3 cc çekin verin

bu gün bu dediğinizi ben de sordum öyle yapabilirsin dedi yaptım ama yoğurdu da yemedi geri çıkardı hiç bir şekilde şurup ağzına almıyor korkusundan falan anlıyor napicami şaşırdım

Allah allah sevdiği meyve falan bişeyle verin ya da kavanoz mama çok yapardım bisküvi falan az koyup öyle verin eğer veriyorsanız