Sohbet muhabbet

Merhaba kızlar​:smiling_face: bebeklerinizle ne sıklıkla fotoğraf çekiniyorsunuz? Bebeğim 4 aylık, onun fotoğrafını çekmediğim tek gün bile yok ama ona güzel bakıyim evdeki işlerimi yetiştireyim derken kendi halim perişan olduğu için benimle fotoğrafını çekmiyorum pek. Olan fotoğraflar da yine pijamalı hallerimle ve hep aynı selfi pozu. Çabuk büyüyorlar, kesin pişman olucam bebeğimle daha çok fotoğraf çekinseydim diye. Ama işlerimi halledeyim derken kendime çeki düzen vermeye fırsatım da enerjim de kalmıyor. Siz nasıl yapıyorsunuz?

Ayy bnde böyleyim yaa tam alıyom elime telefonı kızımla çekecem selfie bakıyom fıstığım tatlış çıkıyo ztn maşallah ama benim tipim kaymış mecbur sadece onu çekiyorum ya da efektli çekiyorum kendimi de ama bi kaç kez hazırlanıp kızımla anı kalsın diye çektirmştm yoksa onun tek başına her gün fotoğraflarını çekiıyorum her anını çünkü biliyorum bugünler geri gelmeyeck sürekli kokusunu içime çekiyorum :blossom: Rabbim bağışlasın bize evlatlarımızı

Amiinnn​:cherry_blossom: Ben de şimdilerde yeni doğduğu o minicik sıcacık, buram buram kokan halini o kadar özlüyorum ki. Tortop olup göğsümde yatardı. Felaket yorulduğum günlerdi. Ama onun o hali muhteşem derecede güzeldi. Şimdi doya doya öpüp koklamazsam bu zamanları da çok arıycam. Fotoğrafı yok diye yaşanmadığı anlamına gelmiyor tabii ,en önemlisi onlara ayırdığımiz zaman.

Ay bende öyleyim hele bide 4 buçuk yaşında kızım var kardeşini çok kıskanıyor hep birlikte çekiniyoruz selfi kızım ve oğlum çok tatlı çıkıyorlar ama ben felaket o yüzden onları tek çekiyorum ama bir gün eşim izinliyken hepimizin güzel bir fotoğrafı çekmek istiyorum anı olarak kalsın

Ben eşim ve oğlumu birlikte o kadar çok çekmişim ki. Her kucağına aldığında, her güzel hallerini gördüğümde “durun sizi bir çekiyim” derim. Ama benim bebeğimle öyle fotoğraflarim yok :pensive:

Herkesde aynı sırun var gıbı ,ıy tek bn oyle degılmısım :joy:benımde cok az fotom var kızımı daha cok tek cekıyom ay gozumuzun onunde cok hızlı buyuyor . Bazen kucagıma alıp bakınca gozume kocaman gelıyor :speak_no_evil::joy:mıllet kıcucuk derken bn dahafarklı dusunuyom . Ah bebegım annen tam bır zır delı :joy:cunku bır yandan cabucak buyudun derken bır yandan hep boyle kalsın ıstıyom :joy::joy:

Ben de özelikle yıkayıp uyuttuktan sonra çocuğu kucağıma bir alıyorum, mayalı hamur gibi kabarmış sanki ip iri geliyor gözüme :joy::joy: aynı hisler herkeste var demekki, küçük hallerini yeterince sevemeden hızlıca büyüyecek diye korkuyorum. Ve sanırım kadınlar bu sevmelere doyamadığı için ikinci çocuğu üçüncü doğuruyor​:rofl:

Merhaba :cherry_blossom: Evde bebek bakımı ile uğraşan anneler olarak maalesef ki bu konuda hepimiz aynı hisleri paylaşıyoruz. Ben ilk almadim sonra baktım düzenli çekim ve gelişimini de çekmeyi unutuyorum. O yüzden aylık çekim kartlarından aldım. Her ay sade bir şekilde oğlumu çekiyorum. Tabi onun tek olan fotoğrafları çok fazla. Özellikle aile olarak fotoğrafımız çok az bizim de. Benim fırsatını bulunca eşimle oğlumu çektiğim gibi, eşim de oğlumla beni çekiyor. Eşinizden anı olarak kalması açısından sizin de fotoğrafınizi çekmesini rica edin. Ve havanin güzel olduğu günlerde ailece bol bol dışarı çıkın. Çünkü dışarıda kendimize çeki düzen vermiş daha bakımlı halde oluyoruz :blush:

Hahahaah dogum deme bna korkulu ruyam oldu . Dogum deyınce otomatık şeyim acıyor​:joy::speak_no_evil::speak_no_evil::speak_no_evil::speak_no_evil: