Bikaç gündür özellikle geceleri soluma yatarken sol göğsümün alt kısmnada aşırı derecede canımı yakan bi acı var ailede meme kanseri vakası var korkıuyrm emziriyorum da ama emzirirkem çok az bi acı oluyo yatarken çok şiddetleniyo sizce neden olablr yaşayan varmı
Emzirmek kanser riskini en aza indirir . Elinizle kontrol ettiniz mi ele gelen bişey var mı? Ya da meme ucunda içe göçüklük . Meme ucu emzirdiğinden çok anlayamazsın ama doktora görünün. Bende de ne iyi ne kötü huylu takipte kitle var sağ göğsümde. Ama öyle yanma ağrı acı falan hiç yapmadı bu zamana kadar. Özellikle doğumdan sonra her kadının senede bir memeden ultroson çekinmesi lazım zaten . Aksatmayın
Bi. Şişlik var aynısı diğer tarafta var Mı diye bakıyorum sağda yok ama sol da var dokununca acıyo sırt kemiğime de vuruyo ağrısı
Genel cerrahiden randecu alacaksın meme için. Onlar bakıyor. Bi göster Allah korusun önlem amaçlı . Kist de olabilir adetten önce oluşuyo da adetle beraber patlıyolar ya onun gibi bişe de olabikir. Süt kanallarıyla alakalı da olabilir
Şu an adetteyim ama ilk defa böyle bir şey oluyor aynı tarafta koltuk altında da şişlik var ama orası ağrımıyo
Süt kanalı da tıkanmış olabilir. En iyi cevabı doktor verecektir. Kontrolde fayda var
Sol gögsümün kenarında damarda benimde yanma var baya can yakıcı oluyor bı ara geçmişti dün yöne olmaya başladı acaba emdiği için damarlarımmi zorluyor diye düşünmüştüm
Benimde var 6 ayda bi kontrole gidiyorum büyüme var mı diye ama koltuk altında da şişlik varsa kesin gitmelisin genel cerrahi den randevu al canım geçmiş olsun bu arada adetliyken hassasiyet çok fazla oluyor bazen iyi bazen daha kötü oluyor en iyisini doktor belirler canım
Gidince nasıl bakıyorlar
Bnm de öyle neden bilmiyorum ama yaklaşık 15 aydr emziriyorum ilk defa böyle oluyor
Göğüste ağrı varmı? Benımde yanma ile başladı sonra ağrı oldu ve gıttıkte ağrı arttı mastit olduğumu öğrendim böyle dokununca ele sertlık gelıyordu hemen en kotuyu dusunme canım içini ferah tut ve dr a git mutlaka
Üstünü çıkarıp doktor elle muayene ediyor sonra ultrason a yolluyor ona göre sonuca bakıyorlar
Sol göğrüsmün sol tarafında sadece bir bölgede yanma var mastit olmştm daha önce onun ağrısı çok daha farklıydı böyle deildi
Anladım bende en yakın zamanda gidceem inşallah teşekkür ederim
Benimde bu gebeligimden sonra oldu bı ara geçmişti tekrar oldu şimdi bende korktum