Sonunda dişi çıktı

Kizlar bebegim 9 ay 20 gunluk. Bir kac gun once disi cikti bardaga ve kasiga degince ses geliyor. Ama henuz tam patlamadi. Cok istahsiz. Zaten mama ile besleniyordu, ek gida aliyirdu. Simdi ek gidayi hic istemiyor, mamayi da sadece uyurken alıyor. Tahmini ne kadar surer bu durum dis ne kadar surede cikar ?

1 ay icinde 2 tane cikdi ilk disleri 1.5 ay oldu hala huzursuz huysuz uyku duzeni bozuk aglayarak uyaniyo disler uzayana kadar boyle malesef

Hemen hemen bir ayı buluyor boy vermesi huysuzulik 15 gün en fazla sonra gecer

7 ay 28 günlük benimkide bizimde ele geliyor ama tam çıkmadı henüz iştahsızlık 1 aydır benimkinde sadece emmek istiyor ne versem yemiyo kiloda almadı bu ay ne yapsam yedirsem yok demeyeceği bilmiyorum

Benimki de oyle 1 aydir istahsiz grip olmustu zor toparladi tam istahi duzelmusti derken dis gorundu bilmuyorum ne yapcaz hic yemek istemiyor zorla biberon veriyorum onu da sadece uyurken aliyor

Maşallah darısı bize valla bezdim hiç durmuyor yemiyor içmiyor yeni zor uyuttum beşik başında yazıyorum bi çıksa da bizde kurtulsak

Yok benimki biberonu su icmek için bile kullanmiyo

Bitmiyoki her dişte aynı şeyler

Aynen görümcem de öyle diyor her diş ayrı bi sorun ishal ateş huzursuzluk hepsinde farklı şeyler olmuş