Bu aralar burası benim kırmızı odam surekli anlatmak istiyorum kafam dağılıyor simdi sıkıntım esimin çocukluk arkadaşının esim sürekli görüşürüz severim iyi de biri ama sürekli benim onun gibi davranmamı istiyor mesela esimin ailesinden benim hakkımda ne dedikodular duymuş gelip bana anlatıyor bildiğim halde tavır mesafe koymuyor um buna şaşırıyor hemde inanmıyor yapı olarak insanları kıranları geçiren çatır çatır cevabını veren biri değilim bu kötü mü yani kaynanam arkamdan atıp tutabilir umursamıyorum açıp telefon kavga mı etmem lqzim evden mi koymam lazım bu arkadaş da eşinin ailesiyle kedi köpek gibiler özür dilerim bunu yaparken övünüyor doğru olan bu şekilde davran makm bilmiyorum ama ben dedikoduyla beslenmiyorum bunu biliyorum kötü insanlara dua ederim Allah ıslah etsin şerri bizden uzak olsun aminn
Yaptığınızın doğru olmadığını düşünüyorsunuz ki bence buraya yazıyorsunuz..Şöyle ki, bu durum sizi mutsuz etmiş, ediyor ve edecekte.Görmezden geldiğimiz herşey, bize sinir, stres ve hastalık olarak yükleniyor.Ben hep canımı sıkan bir durum ya da insanla karşılaşinca önce bu kişinin bana faydası mi var yoksa faydadan çok zararı mi var diye düşünürüm..O kişi beni üzüyor, kırıyor, mutsuz eden davranış sergiliyorsa demek ki hayatımda olmasının da anlamı yok diye düşünüp ya mesafe koyuyorum ya tamamen çıkarıyorum hayatımdan..Kaynana da aynı şekilde, arkamdan mi atıyor, iyilikten mi anlamıyor, ben ona güllerle giderken o bana dikenle mi geliyor evet neden yaptıklarını sineye çekeyim ki, sonu gelecek mi yoo hayır..O yüzden rahatsız olduğunuzu belli edin, hemde öyle ortamlarda bunu belli edin ki arkanızdan atıp tutmaya yüzü olmasın..Kimse sizden önemli değil, siz kendinize değer vermezseniz başlası da vermiyor malesef..Arkadaş mevzusunda da rahatsız olduğunuzu bariz belli edin, eşinizin arkadaşıysa yine eşiniz gorussun tek başına siz mesafe koyun bence.
Bunu denedik yanlış gorusmemeyi esim uzatamadi vefa borcu vs evet haklısınız ama bu dili yapamıyorum onlari görünce kilitleniyor um hep korkuyorum bisey olur ayrıca esimde annem babam hasta yaşlı bosver falan der esim yıllardır onlar la savaşiyor ama olmuyor hep onlar hakli
Sizi mucize anneden hatırlıyorum cok faydaniz var burda biliyorum tsk ederim deniycm ailem hep bastırdı üniversite mezunuyum hafızim yıllardır kmudayim ama halen daha kendimi savunamiyorum hep ezigim bunu ailem çevrem yaptı bize maalesef
Aslında eşiniz için katlaniyorsunuz, o üzülmesin diye siz fedakarlık yapıyorsunuz.Allah yaş aldıkça olgunlaşmayı nasip etsin, dedikodudan şundan bundan uzaklastirsin inşallah..Bir kereden birşey olmaz ama rahatsız olduğunuzu belli edin, belki onlar hata yaptığının farkında değildir, bazı insanlar aliskanliklarini hayatın doğal akışı olarak görüyor.Dedikodu yapmak gibi…İncine İncine sesinizi cikarmadiktan sonra bir yerden sonra insan patlıyor o raddeye de getirmeyin kendinizi..Bazen net olmak gerekiyor, kirmazsaniz kırılan siz oluyorsunuz bu hep böyledir …Ben çok katilastim son iki senedir, sizin gibi kırmamaya çalıştıkça üzüldüğümü farkettim kimse değmiyor malesef..
Yaaa teşekkür ederim çok mutlu oldum hatırlamanıza sizin kullanici adınız da bana yabancı gelmiyor ama bebekten sonra hafızam sıfırlandı sanki, sabah ne yedigimi hatırlamıyorum desem abartmam.. Beynim hep çocukla ilgili şeylerle dolu.
.Zaten aile herşeyin başı, insan ailede bu şekilde sindirilip bastirilinca yabancıya kendini hiç ifade edemiyor, bu da her ilişkiye yansıyor, evlilik, iş vs…Bence bu başlangıç olsun degisiminiz için
inşallah biz ozguvenli, güçlü, kendini ezdirmeyen nesiller yetiştirelim ![]()
Tsk ederim cok sagolun sağlıkla buyusunler duanızı eksik etmeyin iyiki varsiniz
Amin inşallah
Çok teşekkür ederim, umarım herşey gönlünüzce olur…