Sosyal medya bebekleri

Hanımlar merhaba birşey aklıma takıldı. Bu sosyal medyada ki bebekler çok uslu :blush: rabbim daha iyi etsin gözüm yok ama yani anneler işlerini güçlerini kolaylıkla yapabiliyorlar iştahlı bebekler çeşit çeşit yemekleri yiyolar uykuları çok güzel daha da iyi olsunlar ama benim kızım böyle değil bizde mi anormallik var valla çok merak ediyorum afedersiniz lavoboya gidemiyorum ben kapım açık iki dk işimi halledip çıkıyorum gözümden iki dk ayırsam ya düşüyor yada farklı şeylerle Karşılaşıyorum daha 10 aylık kızım durdurağı yok biz de mi sorun var acaba yedirirken kırk takla atıyorum uykuya bir saatte anca geçiyor sürekli bir koşuşturma peşindeyim normal mi bu :joy: internetteki bebeleri görünce içim bi buruk oluyor neyi yanlış yapıyorum diye

Ya yaşam tarzlarını vs biliyorum kimse kötü anını paylaşmaz ama bebekleri görüyorum öyle uslular :joy::joy::joy: benim ki düz duvara tırmanıyo

Ah bacim analari babalari fenomen kocalar calismiyo aksama kadar video cekiyolar zaten kocada evde bebe oyun oynarken iki lokma agzina sokarken yarim saat anca uyurken video cekiyolar oldu bitti. Asil onlarin cocuklari durmuyodur emin ol bacim :joy: