Merhaba guzel Anneler
Spiral kaymasi yaşayan varmi belirtileri neler? Bugun reglimin 7. Günü bitmesi lazim ama sabah baya kanamam oldu az oncede ayni şekilde normalde son gun lekelenmem olurdu. Acaba spiralimmi kaydi anlamadim baska agrim falanda yok
Merhaba, eğer bakır spiral kullanıyorsanız adet miktarında artma oluyor. Benim de reglim miktar olarak bir ay aşırı yoğun bir ay da normal yoğunlukta oluyor. Çok yogun geldiği ay sanki bitti derken biraz daha gelmeye devam ediyor. Başka şikayetiniz yoksa şiddetli ağrı vb. Kaydığını düşünmeyin bence. Yine de içinizin rahat etmesi açısından bir doktorunuza kontrole gidebilirsiniz ![]()
Evet bakir spiral bu ikinci ayim takilali gecen ayda 1 hafta leke 7 gunde regli surdu bu ayda boyle oldu anlayamadimda ama kaysa agri da olur heralde dimi hic agrim falan yok randevuda bulamadim yakin tarihe . Bakalim yarinda devam edicekmi anlayamadim valla kadin olmak ne zor
Takıldığı ilk aylar böyle sorunlar bende de olmuştu ama zaman geçtikçe reglim normale döndü, ağrılarım azaldı.
İnsallah benimde yeni oldigu icindir daha oncede kullandim ama hic hatirlamiyorum boyle olmusmuydu
İçiniz rahat etmeyecekse doktora bir kontrol ettirebilirsiniz ![]()
Benimde lekelenmem çok uzun sürmüştü bi biter gibi olmuştu sonra tekrar başlamıştı doktora gittiğimde kaydığını öğrendim. Her ihtimale karşı doktora gidin bence ağrı falan yapmamıştı bende.
Randevuda bulmadim erkene haftaya bugune aldim bakalim bi gidiyim ne olur ne olmaz demekki agrida olmayabiliyo kayinca tesekkur ederim