Selam kızlar 11 sene sonra spiral taktırdım 2 hafta felan oldu ara ara leke şeklinde kan geliyor normal mi? Adet düzensizliği yapar dedi doktor ama bilemedim ki. Endişelenmeli miyim?
İki defa takindim ikisindedr lekelenme yaptı adet aralarında ama normalde bir seneye kadar bu şekilde vucud kabul edene kadar devam edebilirmis lekeler ve adet kanaması on günü buluyor benim üç gün yoğun sonra leke bir sene sonrada düzelmez de yaramıyor demekmiş hemşire demişti
4 ay olacak ama bu tarz birşey yaşamadım