Merhaba annelerim bebeğime suyu zorla içiriyorum günde dört kere 250 ml mama içiyor su ihtiyacı o yüzden mi olmuyor idrarını normal yapıyor her sabah kaka yapar katı değil yine normal kıyamda sıvı alımı az olsa kabız olur diye düşünüyorum nasıl sevdirebilirim suyu acaba
Pipetli mi içiyor canım
Yani ondan olmada bilir benim kızım da 150 cc 4 defa mama içiyor yemeklerden sonra su veriyorum ya da gece falan veriyorum . Çişli bez sayısı ideal aralıkta kaka da öyle katı da yaptığı olabiliyor o da yediği yiyeceklerden ötürü sanırım . Bence bir sorun yok
Bebek kaç aylık canım