Su verilmeli mi

3 aylık bebeğim var günde 3 en fazla 4 defa Bez değiştiriyorum herkes hava sıcak su ver diyor ama ben emin olamadım Süt veriyorum ama yeterli olmadığı için mama da veriyorum yani yarı yarıya Süt mama alıyor sizce su vermeli miyim aranızda veren oluyor mu

Henüz çok küçük canımm zaten anne sütünden de mamadan da su ihtiyacını karşılıyor :innocent:

Ben kızım 4 aylıkken falan çay kaşığı ile bi iki çay kaşığı veriyodum oda kış olmasına rağmen. Şuan havalar aşırı sıcak evet anne sütü ve mamadan karşılıyor ama brn veriyodum iki çay kaşığı falan. Bence vermelisiniz

Anne sütü aldığında su vermene gerek yok canım ama mama verdikten sonra cay kaşığı ile 4, 5 kaşık su versen iyi olur hem hava sıcak hemde mama kalıntısı dilde pamukcuk olmasına sebeb oluyor kızımdan biliyorum bi zararı olmaz ağız içi bakterisi oluşmaz sağlıkla büyüsün bebişin :smiling_face_with_three_hearts:

Benim bebegimde hem anne sütü hem mama alıyordu drumuz mama aldıgı icin gunde bir iki çay kasıgı su verebilirsin demişti. Kış bebegi oldugu için vermemiştim ama yaz bebegi olsaydı verirdim

Bende iki aylıkken vermeye başladım yani çok değil ilaç kullanıyoruz ya süt yada su ile vermem gerekiyor ilacı sütümle verdiğim zaman isal oluyor çok sıvı kaybetti o yüzden su ile vermeye başladım . Zaten büyük kızımda da veriyordum şu 2 -3 aylık olduğunda çok değil bir iki çay kaşığı.

Mamada veriyosan evet suda ver canim mamada zaten suyla yapiliyo su verme diye bisey yok bizlerde suyla yapilan bisey icdigimizde su yine iciyoruz oyle dusun

Bencede wermelisin hava cok sicak eltime hemsire sicak havada su werebilirsin demisti

Bebeginiz cok kucuk anne sutunden ve mamadan ihtiyaci olan suyu alıyor. Ekstra vereceginiz su böbreklerini yorar sadece. Hem takipli doktorumuz hem benim sosyal medyadan takip ettigim doktorlar ek gidadan once verilen suyun yarari olmadığını kesin bir dille anlatıyor.

Benim de bebegim 5 aylik asla onermedi benimki mama yiyen bir bebek olmasina ragmen mamayi suyla yapiyorsun zaten o su ihtiyacını karsiliyor dedi bobrekleri yoruyormus bebeklerde ben bir iki kasik bugun verdim cunku ek gidaya erken basladik biz ne yersek ona da tattiriyorum zorluk cekmemek adina maasallah zaten cok istahli yemege karsi doktorumuz da meraki varsa tadimlarla baslabilirsin demisti 5 aylik yoktu bile basladigimda :blush:

Yorumlara ek olarak anne sütü ve mamadan bebek karşılar su ihtiyacını. Ter yoluyla da bu suyun fazlasını attığını unutmayalım
Ekstra sizin bir kaç damla dediğniz su bile onun böbreklerini yorar Allah korusun daha başka sorunlara yol açabilir. Siz en güzeli doktorunuza danışın bunu veya başka bir doktora

Ben doğduğu günden beri veriyorum ama icmiyoru ilk aylarda şuan beş aylık ve iciyo bence icirmelisin böbrek genişlemesi nemi kuruluğuna neden oluyormuş bence ver