İki seçenek arasında kaldım. Marka değil sadece kullanım yönünden. Pipetli mi yoksa kulplu olan mı daha iyi oluyor
Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama 12 ayından küçükse tutmalı 1 yaş ve üstüyse pipetli kullanım açısından uygun oluyor.
Şuan 9 aylık
Wee babynin bu pipeti serisi koku yapıyordu başka Bi seri daha vardı o iyidi
Aklımda olsun. Koku yaptı mı sıkınt o ya ben bile içemiyorum kokunca bebek nasıl içsin


