Oğlum dün sünnet oldu bugün 2 inci günümüz bugün ayaklanmaya başladı bende korkuyorum her hangi Bir şey olur die sizinkiler ne zaman ayaklandı birde
Oğlum yana ve kapaklanarak uyumayı çok seviyor öyle yatsa bir sorun olur mu
Oğlum dün sünnet oldu bugün 2 inci günümüz bugün ayaklanmaya başladı bende korkuyorum her hangi Bir şey olur die sizinkiler ne zaman ayaklandı birde
Oğlum yana ve kapaklanarak uyumayı çok seviyor öyle yatsa bir sorun olur mu
Gecmis olsun gozunuz aydin
Yatabilir sorun olmaz
Hayirli olsun canim çabuk iyileşsin![]()
Nerde sin kiz kac zamandir gorunmuyorsun opletten…
Evet son zamanlar sık giremedim
nasılsın,kaç aylık oldun
22 aylik olduk ablasi az kaldi 2 yasina
Maşallah maşallah
Karnindaki bebisi diyordum![]()
Ha yanlis anladim canim 8 ayda dusuk yaptim
Senin oglan ne kadar oldu cesur annesi?
Geçmiş olsun canim
2yaşına bastı Ağustos’ta ![]()
Pasam kocaman olmus oda dogum gununuz kutlu olsun.
Sagol ablacigim nasip boyle imis.