Sünnet ayaklanma

Oğlum dün sünnet oldu bugün 2 inci günümüz bugün ayaklanmaya başladı bende korkuyorum her hangi Bir şey olur die sizinkiler ne zaman ayaklandı birde

Oğlum yana ve kapaklanarak uyumayı çok seviyor öyle yatsa bir sorun olur mu

Gecmis olsun gozunuz aydin

Yatabilir sorun olmaz

Hayirli olsun canim çabuk iyileşsin​:hibiscus:

Nerde sin kiz kac zamandir gorunmuyorsun opletten…

Evet son zamanlar sık giremedim :smiling_face:nasılsın,kaç aylık oldun

22 aylik olduk ablasi az kaldi 2 yasina

Maşallah maşallah :heart_eyes:Karnindaki bebisi diyordum​:grinning_face:

Ha yanlis anladim canim 8 ayda dusuk yaptim

Senin oglan ne kadar oldu cesur annesi?

Geçmiş olsun canim

2yaşına bastı Ağustos’ta :palms_up_together:t2:

Pasam kocaman olmus oda dogum gununuz kutlu olsun.

Sagol ablacigim nasip boyle imis.