Sünnet hakkında tecrübesi olanlar

Merhaba oğlum 7 aylik yarin sabah 10 gibi sünnet olacağız sadcee sünnet bölgesi uyuşturulacak daha önce sünnet yaptiran anneler nasil atlattiniz süreci ne yapmam lazim bilgilendirirmisiniz

İlk ikisi sünnet olurken yaşları 5.5 ve 3 tü onlarda doktor bölgeyi uyusturup lazer kesim yapmıştı hergun kantoron yağıyla masaj yapmıştık iyilestiler 15 20 güne ..3 oğlumu 2.5 aylık sünnet ettirdik bu doktor klipsle sünnet yaptı onda da klips çıkana kadar kantoron damlattik çıkarmaya gidtmeden yarım saat ilik suda oturttuk klips kolay çıksın diye sonra geriye doğru çekerek yapismasin diye masaj yaptım bir hafta 10 güne düzeldi

Bende eşimi ikna edemiyorum sünnet için kiyamiyo büyüyünce yaptıracak mis ne dedimse anlamadı baştan beri başı ne in etini yedim ama kabul etmiyor

Bebekken daha kolay bakımıda bence zaten genel olarak agliyo hatta onu hissetmedi bile benimki ..büyükler eve gelip anestezi etkisi geçince nasıl aglamislardi ama küçük hiç aglamadi hatta o kadar sakindi ki korktum bu niye aglamiyo diye​:joy:

Özellikle dönmeden yada emeklemeden yaptırmak istedim ben çünkü beze sürtünme olacağı için yara açılır kanar vs diye korktum küçük en guzeli

Aynen bende diyorim ama adam anlamıyor avantajlari söyle böyle diye tek oğlan iki kızdan sonra oldu üstüne çok düşüyor kiyamiyo

Benimkide istemiyordu hastanede çalışıyor doktora sormuş oda ne kadar küçük o kadar iyi demiş onun sayesinde yaptırdı ..bide bizim doktor 10 kilo üstünü tüm anestezi ile yapıyorum demiş eşim ondan korktu birazda bzimki 4.5 kilo falandı o zaman

Hahaaa bizimki 3. Oğlu olduğu için tecrübeli diyecem ama değişen yok sanki ilk gibi bı aman aman modunda​:joy::joy:

Valla bı inat adam ya yok ne kadar meraklisin sen çocuğun canını yakmaya diyo aşıya bile dayanamıyor ağlıyor diye hiç kiyamiyo

Bende kiziiyorum buyunce dana gibi kaçar sağa sola nasıl.ikna edeceksin büyümüş çocuğu diye :smiley:kendin gdier yaptirisin karismiyorum büyüncr diyorum

Yandın sen o zaman​:joy: 2 kız sonrası çok nazlı yetistirmese bari

Aynen kızların içinde bide bu babayla nazlı olacağı kesin

Ay inşallah bizimkide hissetmez

Lokal anestezi ile olursa sadece o bölge uyusturulur..7 aylık olduğu içinde bezin içinde idrardan kaynaklı daha hızlı iyileşir ve travma vs de yaşamaz.Bebek büyüdükçe hareketlendikce iyileşmesi gecikir ve acısını daha çok hisseder ne kadar küçük yapılırsa o kadar iyidir..Genelde pomad ve calpol verilir herşey yolunda giderse de 1 haftaya tamamen iyileşmiş olur.

Tramva bence yanlış kişinin yanlış şekilde kesmesiyle oluresela benim küçük kardeşim 4 5 yaşındaydı eve sünnetçi cagirmislardi çocuk istemiyorm deyince evde kaçtı balkonda yakaladılar 4 5 kişi el bacak tutup resmen zorla kesmislerdi onda oldu mu bilmiyorum ama bende tramva oldu resmen ..hastane ortamında daha kolay büyük cocuklari sünnet ettirirken yaşları 5.5 ve 3 tü doktor soğuk sprey istedi ellerine tableti verdi spreyi sıkıp bak kalem batiriyorum kalemle kontrol ediyorum diyerek yavaştan iğneleri vurdu zaten uyustugu için sünnet sırasında hiç bişey hissetmediler ikiside ellerinde tabletle video izlerken oldu bitti sonra doktor hokus pokus bak gitti dedi aglamadilar bile AA acımadan oldu diye güldüler bile..doktor yaklasimida çok önemli bu konuda bence

Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Bizim oralarda hayırlı olsun darısı da damatlığını görmeye olsun denir :smiling_face_with_three_hearts: Bizde asili 1 ay önce sünnet ettirdik fakat Asilin özel bir durumu vardı peygamber sünnetli doğdu o yüzden yapılan işlem biraz daha farklıydı ama bakımı aynı. Eğer öyle olmasaydı çok önceden yaptırırdık bebek hareketlendikçe bakımı da iyileşmesi de zor oluyor. Doktor terramycın kremi ameliyat yerine günde iki defa sürmemiz için verdi. Largopen ve parol şurup verdi günde iki defa da onları kullandık bir hafta sonra kontrole gittik. Artık ilaçları bırakabilirsiniz herhangi bir sorun yok gayet iyi bir ay sonra tekrar kontrole gelin dedi.

8 dikiş var şimdi onlar zamanla kaynayacakmış

İlk oğlumu 22-23 günlükken ikinciyi 2.5 aylıkken yaptırdım.. sünnet sırasında tuttuk diye ağladı ama başka sıkıntı çıkmadı. 1 hafta kadar krem kullandık sonra düzeldi zaten..

Merhaba, bize 3 ayı geçtikten sonra bölgesel uyuşturmadiklarini tamamen uyuttuklarını söylediler hep. Bebeğim 6 aylık ama doktorlar hep genel anestezi ile yapacağını söylüyor. Siz nerede yaptırdınız sünneti.