Merhaba bebeğim 4 ay 2 haftalık oldu sünnet yaptırmayı düşünüyorum henüz dönmeye başlamadı sizce ideal bir zaman mı? Korede yaşıyorum ve buradakş doktorlara kalsa 13 14 yaşına kadar önermiyorlar ve bana çok saçma geldi
Bence en güzel zamandasın. Dönmeye başlamadan yaptırmak daha iyi. Ben 5 buçuk aylık yaptırmıştım.
Biz 43 günlükken yaptırdık doktorum 20-40 günler arası öneriyordu. Orda bu işlemi yapan doktorlar varmı
Biz de 2 aylıkken yaptırdık. Cerrahiye ne zaman uygun diye sormaya gittim tam zamanı haftaya gel yapalim dedi. iyi ki de erken yaptirmisiz 4 5 aydan sonra çok hareketlendi çünkü.
- Ayına girecekti yaptırdık o zaman bile korktu ağladı lokal oldu ondan keşke daha erken yaptirsaydim dedim ne kadar erken o kadar iyi canım
2.5 aylıkken yaptırdık çok rahat oldu. Lokal anestezi ile olunca biraz ağladı ama sakinleştirmek kolay oldu. Az hareketli olduğundan çabuk iyileşti. Ne kadar çabuk yaparsanız o kadar rahat edersiniz bence, şu an yedi aylık misal asla durmaz gibi geliyor bana
3 oglani bir yaptirdim degisik yaslardi
8 ay felan 2 yas
Arasi
Eymen de olacak 8 ayda
Nasıl geçti süreç neler ysptunız sonradında
Var ama 12 yaştan önce önermiyorlarmış
Bende daha dönmeye vaşlamadan yapmak istiyorum ama şuan bile hareketli
Ilk gün zor geçiyor maalesef. Dr krem verdi onu kullandık. Dr gerek yok demişti ama ben karton bardak koydum bezi değip acıtmasın diye. Islak mendil yerine pamuk ıslatıp kullandım 1 ay kadar.
Sağa sola doğru dönüyorlar veya sırt üstü yatarken yüzüstü yatıyorlar ya o oluyor
Taze anne
En güzel zamanlar ![]()
Fazla geciktirmeden yaptırın bence de. Biz geç kaldık pişman oldum. Altı aylıkken götürdük büyüdüğü için lokal yapamayacaklarinı söylediler. Genel anesteziye de ben razı olmuyorum çok küçük narkoz almak için. O yüzden sünnet konusunu askıya aldık. Keşke ilk zamanlar olsaydı.
Bende dönmeden yaptırmak istedim 2.5 aylıkken oldu çok hareketli olmadığı için kolay geçti bizim için şimdi olsa mümkün yok durmazdi 7 aylık suan
Onların onermesine bakma sen o yaştan sonra çocuk ister mi aklı yetmezken yaptırıp kurtulun bence keşke turkiyeye gelme imkaninjz olsada burda yaptirsaniz ordakilere pek guvenemedim ben
Eşimde 15 yalında olmuş turruemuş o yaşta yapalım diye türkiyeye 10.ayda geleceğiz o zamana 7 aylık olacak malesef ki şuan bile hareketli 4.5 aylık şuan
Canim benim bebek te 4 ay 10 gunluk dun gittik bizde bilgi almaya ürolojiye doktor daha cok küçük biz 5 yastan once tavsiye etmiyoruz dedi ben devlette istiyorum olmasını ozeller yapıyor tabi genel narkoz veremeyiz herhangi bir saglik sorunu olmadikca yaptirmayin dediler
Bizim doktorlarda ilk 6 ayda olan daha çabuk iyileşiyor diyo hepsi farklı diyo galiba
1 ay önce yaptırdım tam 3 aylıkken aşırı rahat geçti hiç ağlamadı