Sünnet olurken sizi içeri aldıkar mı acaba

Bebeğim 6 aylık özelde 15 dkkalık bşr sünnet işlemi oldu kucagınıza verince ağlamıyordu ama büyükler içerde vah korkmuş deyip durdu ? Sizce kokrmuş mudur aizi aldılar mı

Hayır almadılar.

Bizi almışlardı. Ama büyüklerin abartmasına bakıp canını sıkma. Fitil şeklinde sakinleştirici verdiler mi sadece uyuşturuldu mu

Biz devlet hastanesi nde olduk içeri aldılar beni. Ama korku falan bilmez ki bebekler zaten uyuşturuuorlar. Çok da takılmayın. Büyüklee her şeyi çok biliyo sanki

Korkmamıştır ama bebeğin 6 aylık anne babasını biliyor yabancıları ayırt ediyordur biraz tedirgin hissetmiştir sadece siz yanında değilsiniz diye. Ama minicik zaten travma yaşayacak değil ya.

Bizimki ikindin oldu. Geceye kadar ağladı. Normal yani derisini kesiyolar, çişi de yaraya temas edince illa ki canı yanar ağlar. Ayrıca erkenden yapılması iyi olur, doktorlar da tavsiye ediyor zaten. Bazen sadece laf söylemek için söylüyorlar. Benim annem de kayınvalidem de ne gereği vardı erkenden yaptırdın dedi. Oğlum 3.ayına yeni girmişti. Biz babasıyla o şekilde karar aldık öyle uygun gördük deyip susturmuştuk.

Bir tık korkmuş olabilir siz yanında degildiniz diye ama onların abarttığı gibi ahlık vahlık durum yok. Sakın suçlu hissetmeyin

Ay ne alaka vicdansızlıkla ya asıl küçükken yapıldı ilerde travma olmayacak