Sünnet sonrası bardak

Arkadaşlar sünnet olalı 6 gün oldu. Bardak olayını 7 gün sürdür demişti doktor ama artık çok sıkılıyor bardaktan sinirleniyor. Sizce artık çıkarmam sorun yaratır mı

Yaratmaz. Zaten dr da 7 gün demiş.

Ben 3 gün koymuştum sonrasında bir şey olmadı.

Bizimki klipsli sunnetti klisps 5 gün kalmıştı o süre taktım bardak sonra takmadım

Sonrasında ekstra bir bakım yaptınız mı kremler ve kantaron yağı dışında

Verilen antibiyotik kremi bile 1 gün sür demişlerdi. Ben 2-3 gün kadar az az sürdüm bez değişiminde ama her değişimde değil. Önemli olan bir süre sonra kendi nemliliğine bırakmak sürekli krem sürünce de orası kuruyup iyileşemiyor. 2 güne 1 banyoya devam ettik sadece biraz fazla oturttum ılık suda. Altını açtığım zaman normalden daha uzun açık bıraktım ek olarak bezi çok sık baglamayip üstüne dar giydirmedim. Çok çabuk iyileşti böyle çok şükür. İnşallah sizinde kısa sürede iyileşir :hugs: