Oglum 7 aylik bugun sunnet wttirdim.hastanede bezini baglayip eve geldim evde bezini actim degismek icin idararla birlikte bezinde kan vardi nor mal mi hanimlar.cok tecrubesizim bu konuda
4 aylıkken ettirdik biz. Eve geldiğinde bezinde kan vardı ama devamı olmadı kanamanın devam ediyorsa kontrole götürün tabi
Çok az oluyor evet birkaç bezde görebilirsiniz.