Sünnet süreci

1,5 yaşındaki oğlum yarın sünnet olcak içimi tutuyorum korkuyorum çok canı yansın etsin istemiyorum ama olmak zorunda demek istediğim bu süreci nasıl geçirdiniz zor muydu kolay mıydı komple mi bayıldı ilk muayene de yanında gidemedim 2 aylık bebeğim var emdiriyorum doktor ve ya bizimkiler bişey sormamıs herhangi konu hakkında o yüzden soruyorum ama yarın gidicem yanında olucam inşallah bende nasıl oldu oğlum çok hareketli nasıl durucak nasıl olucak bilmiyorum sonradan ağrı ve acı oluyor mu lütfen bana ayrıntılı bir şekilde anlatır mısınız :pleading_face::downcast_face_with_sweat:

Merhaba canım bizim de 14 aylık sünnet oldu Şu an Tabii 15 aylık yani bir ay öncesinde sünnet oldu sünnetti gayet güzel geçti Elhamdülillah bizim genel anestezi olmuştu yarı baygın yarı uyanık tamamen bayıltmıyorlar Çünkü bebek olduğu için Seninki lokal anestezi olacak mı bilmiyorum ama bizimki genel anestezi olduğu için seninle paylaşıyorum çocuk çıktıktan sonra narkozun etkisinde ağlıyor bebek yaklaşık 1 saat falan böyle ağlaması sürüyor neredeyse …..

bu süreçte Doktor daha kafasına çok dikkat etmemizi söylüyor ve yerinde durmuyor Hani baygın daha kendini gelmemiş anestezi etkisinde olduğu için işte Doktorlar uyumamasını söylüyor Sen ona iki saat boyunca uyanık tutacaksın 2 saat sonra su içireceksin suda kusmazsa meme vereceksin ya da karnı doyuracaksın kusma falan olmazsa iyi demek… sabah olursa sünnet öğleden sonra taburcu oluyor .Eve gelince zaten evet hareketli olduğunu biliyorum normal hayatına devam edecek birkaç gün sonra Yani iyileşme sürecinde kaşınacak kaşındığı için o onu sürekli kaşıyarak ağlayacak Sen de bunu hafifletmek için suyun içinde tut Tabii 4 gün sonra duş olacak Doktor sana bunları Zaten söyleyecek genel olarak Eve gelince çocuk hayatına devam edecek oyuncaklarla oynayacak her zamanki gibi değişen bir şey olmayacak yani bir gün ara ara sızladığı için ağlayıp duracak o kadar o yüzden için rahat olsun canım şimdiden geçmiş olsun Allah mürvetini görmeyi de nasip etsin inşAllah :palms_up_together::palms_up_together::blush:

Öncelikle hayırlı olsun sonrasında geçmiş olsun benimki de 3 buçuk aylık nasip olursa haftaya çarşamba günü benimki de sünnet olacak inşallah çok kolay atlatıririz

Biz de sorduk altı ayın altındaki bebekleri yapmıyolar genellikle narkoz verdikleri için riskliymiş ben zaten kesinlikle narkoz istemiyorum çocukta onun için eve sünnetçi çağırdım keşke sizde öyle çağırsaydınız lokal daha sağlıklı

Büyük oğlan genel anesteziyle 23 günlükken küçük oğlan lokal anesteziyle 2.5 aylıkken oldu. Bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. İlk gün biraz sıkıntılı geçiyor sabredip atlatin gerisi kolay

Amin canım sağol inşallah teşekkür ederim yazdıkların için içim birazda olsa hafifledi biz anneler ne yapalım anne yüreği işte :smiling_face_with_three_hearts:

İnşallah canım Allah’ın izniyle :folded_hands:

Baslik attim canim ordan bakabilirsin okuyabilirsin sureci korkacak bisey yok.

Nasıl canım anlamadım ne başlığı

Konu acmistim bende ismimden bulabilirsin guzelim sunnet nasil gelisti ayrintisiyla anlatmistim.

Büyük oğlum genel anestezi ile 7 yaşında, küçük oğlum lokal anestezi ile 4.5 aylıkken oldu. Kesinlikle küçükken olması kolaylık 1-2 gün zor oluyor ama ağrı kesiciyle toparlıyosunuz sonrası rahatlık aklı yetince tavsiye etmiyorumm her ne kadar ağrısı olsada büyük oğlum çok nazlandı zorlandık baya krem bile zor sürüyordum :upside_down_face:

Su fıtığı olduğu için beklettilwr açıkcası ben burda kimseye güvenmedim bide dediğim gibi tamamen bayıltmıyorlar bebek olduğu için sadece kıpraşmasın die sakinleştirici gibi bişy sayılıyor ama anestezi tabi​:sweat_smile:

İçini rahattıysam sevindim canım :blush:evet anne yüreği işte