Mrb 15 günlüğüz bebeğim uykusunda sürekli kip.kirmizi oluyor ve ikiniyo bu durum normalmi acaba tecrübeli anneler bide saat baş kalkıyor
gazı olabilir yada tualeti ondan yapıyordur. Ama gayet normal benim kızımda aynıydı gece yatırmadan hafif hareketlerle masaj yap karnına rahatlıyor. Saat başı uyanması da çok normal küçük çünkü eğer gazı varsa oda rahatsız eder uyanır
Tmm çok teşekkür ederim![]()