Merhaba bebegim 4 ay 17 günlük 2 3 gundur asiri kusuyor emmek de istemiyor az once etmediği halde arka arkaya 4 kez fazla sekilde kustu doktora götürmelimiyim sizce
Evet canım doktora götürmende fayda var.
Ateşi falan yok keyfi de cok yerinde ama alt gaz cok çıkarıyor arka arkaya endiselenmelimiyim havalar cok soguk disari cikarmak da istemiyorum bilemedim