Sürekli uyuyor

Kizlar 43 günlük bebeğim var sürekli uyumak istiyor, uykusunu alamıyor normal mi ? Ateşi falan da yok şükür

2,5-3 saatte bir karnını doyur altını temizle mis gibi uyusun da büyüsün yavrucak :blush:

Karnını doyuruyorum, altını degiştiriyorum ama hep bir uyku hâlinde birşeyi var mı diye düşünmekten alı koyamıyorum kendimi :pleading_face:

Sanmıyorum benim kızımda seviyor uyumayı sadece sevip minciklayamiyorum pek ama olsun birazcık daha büyüyünce hem ele de gelir :rofl:

Vala maşallah deyin dilinizi ısırın biryerinizi kaşıyın :sweat_smile:

İnşallah öyledir yoktur birşeyi teşekkür ederim cevabınız için :heart:

:joy::joy:normalse nazar değmesin diyeyim o zaman

Gayet normal ilk zamanlar bizimde öleydi şimdi gündüz güzel uyuyo gece bize nöbet bekletiyo​:heart_eyes: