Kizlar 43 günlük bebeğim var sürekli uyumak istiyor, uykusunu alamıyor normal mi ? Ateşi falan da yok şükür
2,5-3 saatte bir karnını doyur altını temizle mis gibi uyusun da büyüsün yavrucak ![]()
Karnını doyuruyorum, altını degiştiriyorum ama hep bir uyku hâlinde birşeyi var mı diye düşünmekten alı koyamıyorum kendimi ![]()
Sanmıyorum benim kızımda seviyor uyumayı sadece sevip minciklayamiyorum pek ama olsun birazcık daha büyüyünce hem ele de gelir ![]()
Vala maşallah deyin dilinizi ısırın biryerinizi kaşıyın ![]()
İnşallah öyledir yoktur birşeyi teşekkür ederim cevabınız için ![]()
![]()
normalse nazar değmesin diyeyim o zaman
Gayet normal ilk zamanlar bizimde öleydi şimdi gündüz güzel uyuyo gece bize nöbet bekletiyo![]()