Kızlar bebeğim 3 aylik ve suan az az emip ön sutu iciyor sadece arka sütü emmiyor çok şükür sütüm var ancak sutumun kalitesini arttırmak istiyorum nasıl arttirabilirim acaba önerileriniz neler
Ön sütü emiyosa nekdr kalıyeli olursa olsun arka sütü almayabilir memede tutma süresini uzun tutabilirsin 4 dk emdi diyelim kaldur gazını çıkar 5 dk oyala memeden uzaklaatırmadan bidaha memeyi teklif edebilirsin pozisyon değiştirerek verebilirsin yatar pozisyon mesela
Süt kalitesini arttırmak için, badem, fındık, ceviz, kuru kayısı, kuru incir yemek gerekiyor
Teşekkürler canım deneyeceğim
Zaten genelde öyle yapıyorum emiyor çıkarıyor 4_5 dk sonra tekrar veriyorum ama yeterince almıyor gibi son zamanlarda daha sik yapmaya basladi
Arka sütü sağ canım kilo yapan kısım o ve süt üretimşde artar arka sütü kaşıkla biberonla verebilirsin yada dolabada koyabilirsin aynı yoldayız uyguladığım işime yarayan şeyleri paylaşıyorum
Cok teşekkürler canım deneyeceğim ![]()