Süt kullanımı

Hanımlar merhaba kızım bir yaşında olucak. Şuana kadar hiç süt ile ek gıda yapmadım. Pankeklerine bile yoğurt kullandım. Artık muhallebilerine falan süt kullanabilir miyim acaba

1 yas ustunu sut kullana biliyor canim ama once az bisey dene alerji warmi yokmu

Normal de zaten süt ürünlerime alerjimiz vardı yavaş yavş aştık şaun kullanıyorum yoğurt peynir vs geçtiği söyledi doktorumuz. Ama süt hiç vermedim yemeklerinde de kullanmadım. Normal ilk direk süt mü verip deneyeyim tekrar

8ay17 günlük 1 haftadie günde 1 kere cicibebe-sut veriyorum az da su. Çok şükür sıkıntı olmadı ve çok seviyor

İnek sütümü kullanıyorsunuz yada marketteki sütlerden mi hangisini kullanmalıyım

Ya bazılarıda pastörize süt daha iyi diyor o yüzden karasız kaldım bnde

Bende öyle düşünüyorum bakalım yakın zamanda deniycem

Ben köyden süt gerirtiyorum yoğurt için ondan ayiriyorum ya