Süt nasıl verebilirim

1 yaşında kızım var formul mama icmiyor bende sütle bebe bisküvisi karistirip vermek istiyorum. Alerji durumunu nasıl test edicem 3 gün kuralı yapmadım hiç. Internetfe peynir, kaşar gibi ürünler yiyip alerji olmadıysa direk verebilirsiniz yazıyor ama tecrübeli annelere sormak istiyorum bazen yemek konusunda zorlanıyorum her zaman bizim yemeklerimiz uymuyor ona

Sutu direk vermeyin yari yariya olucak sekilde biraz sut biraz su ile karstirp verebilirsnz .

8 aylık kızım kavanoz maması hazırlıyorum çok katj olursa sütle seyreltiyorum böyle başladım bakalım ben de istiyorum bebe bisküvisi süt vermeyi sen de azcik yapıp verebilirsin sonraki gün biraz daha iyi gidiyorsa devam :hugs: ama haber ver denedikce ben de süt isteyim de pazartesi anca gelir ben de başlayayım böyle bakalım

Cocuk sutleri war ondan al 1 yas itibari diye

Sut 1 yasindan once tavsiye etmiyo doktor hele köy sutunu hic vereceksende pastorize gunluk sut ver canim

Ben de bunu anlamıyorum artık ya mis gibi organik köy sütü eskiden hepimiz içerdik

Valla korkar olduk çocuğa bsey verirken

Sütü de çay kaşığı ile ver alerji olup olmadığını anlarsin canim ,ben gece uyuyunca direk süt pişirip biberona dokuyordum iciyordu

Korkudan deneyemiyorum :grinning_face: aslında kendime soğuk kahve yaptığım da sütlü iciyor bisi olmadı da cesaretim gitti komple

Annem yoğurt yaparken kaynatıp ılıdığında icirirdi. Özellikle babamdan süt isteyen olurdu bebek için. Bence köyden gelen daha sağlıklı.

İcerisindeki bakterilerden dolayi onermiyolar canim . Ben inek sutuyle buyumusum dogdugumdan beri köy yerinde mamayida begenmeyince. Simdiki cocuklarda cok hassas en ufak biseyde hasta oluyo

Sanmıyorum ya bişey olacağını yavaş yavaş verebilirsin ben de başlayacağım gün içinde ne yedirecegimi bilmiyorum sürekli valla corbaydi yumurtaydi meyveydi sebzeydi mamayı da pek istemiyor artık

Ben de öyle yapicam istedim süt bakalım gelsin de

Valla ben de aynı koyde çok eski minik bı tencerem var babaannem hâlâ anlatır bizim inek sagilmazken komşuya giderdin elinde bu tencereyle diyor. Cicibebe süt devam :rofl: yani öyle de yapmicaz da içsin biyerde artık

Malesef öyle ya