Merhaba güzel annişler
5 gün sonra 6 aylık olacaz ilk anneligim size de sormak istedim bebegim dogdugundan beri silikon meme ucu ile düzenli bazen bazen düzensiz emmiyordh emmedigi surecte sagip veriyordum sütümü
Ama ek olarak formula mama da veriyordum aptamil
Ve gidipte azaldı sütüm düzenli emmedigi icin bi tek sabah emiyor o da toplasan 1 dk tek yani sonra sütumü yine sagip veriyorum sagincada gün icinde toplam 40cc en fazla 60 cc cikiyor sizce sagmaya devam ediym mi yoksa kesiym mi sut sagmayi bazen de gögsüm ben fqrkinda olmadan bakiyorum sütüm akmiş yani ne yapacagımı bilmiyorum yardımcı olurmusunuz lütfen simdiden teşekkürler ![]()
![]()
![]()
2 saatte bir sütünü sağ, süt arttırıcı şeyler ye ve düzenli beslen. 1-2 haftaya artmaya başlar muhtemelen. Süt artması için 2 saati geçmesin memeye uyari verin ki azalmasın deniliyor.
Ayni yazdiklarinizi yasadik 4. Aya kadar gece 1 dakka emiyodu sadece sagimlada 20 ml bile cikmiyodu ama akmada olmuyodu. Eger bebek emiyomus gibi 2.3 saatte bi duzenli sagim yaparsaniz sutunuz cogalir gecede bikere de olsa sag ama
Su an bende ayni durumdayim soylediklerinizi uygulayacagim bol su içiyorum arti sut artorici damla aldim ama etki olmadi
Normalde 3 saate bir yada 4 saatr bir yapiyordum hep bi kosusturma halindeyim ek gidaya basladim bebegi uyuytugum gibi pure hazirligi tm hazir derken uyaniyor ev temizligi bazen yetisemiyorhm vaktim olmuyor artik su icmeyi bile unutuyorhm yani söylediklerinizi yapacam insallah gelir sutum allahin izniyle gogus uvun yok diye tutmafi silikonla denedim hep pes etmedim ve cok istedim sadece benim sutumle beslensin ama malesef stres hastalik bahfildjm bakalim insallag duzeli @Bus55
Peki simdi sutunuz cogaldi mi tesekur ederim bilgilerin icin deneyecem insallah olur ya göğüslerim buyuk ama süt yok ![]()
Bi doktorun videosunu izlemisdim ben uygulayamadim benim zaten iki cocugumdada sutum cok az oldu . Bebek ne sıklıkla emerse beyin ona gore sut uretimi yapar yani siz bebek emiyo gibi 2.3 saatte bi sagim yaparsaniz beyin ona gore sut uretimi yaptirir. Ama gecede 1 kere olsun sagmak lazim bakin nasil ise yariyo
Ben emzirmiyorum canim ama dedigimi uygula hatta bunun bi adi var suan aklima gelmedi bende burda gormusdum bu yontemle kesilen sutu bile getiren var bebek nekadar emerse beyine uyari gidip okadar sut uretimi yapiyo yani sen bebek emiyo gibi duzenli 2.3 satte bi sagim yap farki kesin gorursun
Maalesef süt sağmak vakit alıyor, ve vakit bulmakta zor oluyor. Düzenli yemek yiyemiyorsan bile badem, fındık, ceviz, kuru kayısı, kuru incir ye yanına süt arttırıcı çay ile ve bol su iç. Ama mutlaka 2 saati geçmeden sağ. Tek memeyi en az 15 dk sağıyordum. Ben 8 aya kadar hep sağarak verdim. 6.ay da azalmıştı bu şekilde arttırdım. En son sağım saatinin arasını uzattıkça sütüm bitti.
Bi hafta deneyim bakalım bi farklılık oliyor mu çare arıyorum insallah nasibinde vardir bebeğimin cok teşekkür ederim
Dene canim insallah bol bol artar sutun