Merhabalar sevgili anneler sizden sağım konusunda fikir almak istiyorum. Bebeğim 9 aylık aktif hiç emmedi 2 hafta anne sütü içti oda sağımla oldu yoğun bakımda kaldı meme reddi yaşadık geldiğinde biberona alıştırmışlardı. 9 aydır sağım yapıyorum fakat doğru düzgün süt alamıyorum mama ile büyüdü her türlü makineyi denedim pompaya süt gelmiyor ama meme ucunu sıktığımda damla olarak az süt geliyor sizce bunun sebebi ne olabilir artık sağımdan vazgeçmelimiyim sizce?
Öyle canım makine çekimi ile bebek çekimi nasıl farklı ise aynı şey sıkınca gelir bende sagarsi veriyordum en son doluluk hissetmeyince sagmayi bıraktım uzun sürdü sütun kesilmesi bende sıkınca geliyordu mesela
Vitaminde kullansan süt arttıcı besinler de tüketsen farketmiyor canım. Sağım makineleri bebekler kadar güçlü çekmiyor bebeğin emmediği sürece sütün gelmez. Benimde bebeğim 40 günlükken kesildi tamamen şuan 4 aylık ara ara süt geliyor göğüslerim doluyor ama bebeğim emmediği için pompaya da gelmiyor. zaten süt üretimi beyinde başlıyor bebeğin emecekki beynine sinyal gidip vücudun süt üretecek. O yüzden sağım yapmayı bırak Zaten bebeğin 9 aylık olmuş bile
Teşekkür ederim fikirleriniz için ![]()