Süt sorunu

kızlar merhaba oğlum yaklaşık 16 aylık ve bu süreçte hiç süt vermedim yani anne sütü alıyordu ama bir yaşından sonra da normal süt hiç vermedim fakat bazen şu an kahvaltıların yanında ihtiyaç duyuyorum yap pankekli kekti olduğu zamanlar ihtiyaç duyuyorum bugüne kadar hiçbir alerji öykümümüz de yok hani hiç birisine bir alerji de göstermedim bir kere de babası vermişti süt bir şey olmamıştı az miktarda şimdi ben nasıl vermeliyim nasıl başlamalıyım devam sütü diye bir şey varmış o nedir ben hiç bilmiyorum

Bence hiç devam sütü kullanma.. kuzenim çocuğuna devam sütüyle başladı bebe okula gidecek hala devam sütü içiyor diğer sütlerin tadını beğenmiyor.

Zaten varlığını bile bilmiyordum ben normal eve aldığım sütten vericem direk