Kızlar akşam üstü çay demi sürdüm gördü kaç kez gel kızım süt iç dedim tiksindi kaçtı uykuya geçişte zorlanmadm normalde ayağımda sallamaya çalışsam ağlar memeye yapışır sakin uyudu yine meme verdim istemedi geceleri uyanıyor sürekli uyanınca yine sürecem demi uyku sersemi napar acaba 20 aylık 1 yaşına kadar isterdim ama maalesef iltihap kapmış emdikçe sancı giriyor burda yorum görmüştüm çay demi diye ay Allah razı olsun aklımdaydı direkt uyguladim
Bişi sorsam nasıl hissediyorsun benim bebeğim 16 aylık hala emiyor sütten kesmek bir yandan istiyorum bı yandanda ayrılık korkusu geliyor sanki kopucakmisim beni sevmicekmis gibi bağımız kopucak gibi hissediyorum korkuyorum
Eğer zorunluluk yoksa bu kişi atlat doktor bana öyle demişti ama bnm sol göğsm çok ağrıyor yani daha bişey hissetmedim ayy kopicaz falan dedm ama onun iyiligi için olunca üzüntüm geçti bakalım görünce tiksinerek kaçması hele bı tuhaf oldum ama ![]()
![]()
Benim ki sutkolik ve elbet birakicak ama şuan bağımlı gibi yanimdan çıkmıyor e sütte giderse sevmezse beni ayrılık korkusu yaşıyorum vallahi
canım hiç öyle düşünme zaten sizin aranızda bi bağ var hemde kuvvetli bi şekilde emzirmek belli bi süreye kadar o süreden sonra artık bitecek dünyanın tatlarını alacak ve emin ol ki bağımız da kopmaz bu düşünceye girme
Dün düşünce ağlayınca emzirdim valla göğsüm de cokkk yaniyordu belki akşamları tek kesmem gunduzleri süt vermeym aynı taktiği uygulayarak aslında 3 günde keser de benm icim gitti ya
2 yazacaktım canm çay demi işe yarıyor baya ama kasindiriyyo memeyi oje hemen çıkar mı
Bizede fikir olsun bide burdan elma sirkesini duymuştum peki çayın demi meme üzerinde nasıl duruyorki dokulmuyormu ben ortanca kızda bant bantlamistim içine saç teli koyup
tiksinip bir haftada unutmuştu geceleri tabi çok ağladı ama pes etmemiştim şimdi küçükde sıra ama şuan daha zamanı var biran evvel Zaman geçsin keseyim diyorum bende yoruldum
Islak çay demi ya ama dokuluyordu bant da yoktu evde yapistirayim dün itibariyle tam kestim gündüzleri yok meme yok hayır dedm offff ne zormusss ya
O cay demi ben demiştim benımle alay etmişlerdi kimdi ya unutum vala hangi postunu gormem lazım benımle kim alay etmiş ibret alsın gorsun bak işe yaramış
gecede kalkınca sür görüyor istemıyor cocuklar cok akılı unutmuyorlar
ALLAH ikimizinde yardımcısı olsun ama sabır 3 4 gune gecıyor ALLAH ın izniyle
Bebeğim 16 aylık bende yeni kestim vicdan azabı çeke çeke. İlk Bir hafta zor geçiyor sonrası iyi .gerçi bizimki bu sefer alıştı bizle uyumaya memeden kestim diye mi anlamadım. Bizimki alışkanlık olmuştu 7 24 emmek istiyordu perişan oldum valla ama şuan gayet iyiyiz onunda iştahı açıldı
Benim oğlum 18 aylık ne emzik emdi neden biberon a alıştı resmen meme bağımlısı artık çok zorluyor beni yemek ye yemiyor sadece emmek istiyor tüm gün kucağımda neredeyse
Ahaha evet sendin kesinlikle çok iyi hem travma olmadan atlatıyor bence çocuklar çay demi iyi
Evet gecede sürüyorum sürekli dibimde dem
Oo mis çok iyi bende rahatladm ve dünya varmış ![]()
Benm kızda yemek varken meme istiyor gece çok ağlıyor yarım saat meemede takılıyordu öyle bunaldım ki smdi iştahi daha iyi bence sende bırakmayabasla
Aniden mi bıraktırdınıZ yoksa azaltarak mı
Bulamadım o postu yaa valabetkili oluyor tez zamanda alışır İNŞALLAH ![]()
Gündüz vermedim iki gn hiç snra ikinci gece istedi iki gece verdm öyle bikere de gündüz verdm gogsum çok ağrıyor diye 8 gün öyle Oyalandik smdi vermiyorum