Sütüm az ,tek meme

Kızlar bebeğim sadece sağ göğsümğ emiyor sol göğüs ucum hiç yok ne kadar etsemde emmiyor bende sağıyorum biberondanda emmiyor tek göğsümlede doymuyor ne yapayım sütğmde azaldı hübi sanlı süt atrdırıcı ne yiye bilirim alerjik yapmayacak

E bebekte malt içecekler var onlardan icebilirsin ,bestlak süt arttırıcı damla kullanabilirsin , ilik suyu ile yapılmış yayla çorbası , bol bol su icmelisin , üzüm hoşafı bunlar süt yapabilir eğer bebeğin biberondan icmiyorsa serum hortumunu biberonun içersine koyup o serum hortumu ile içmesini deneyebilirsin ya da şırınga ile verebilirsin bunları da alternatif olarak deneybilirsin canım

Benim de azalmıştı. Vitaminin yanına bu çaydan aldım, 2,5 -3 lt su içtim, 2-3 saatte bir sağım yaptım sütüm arttı canım. Mama kullanıyordum mama kullanmayı bıraktım. Çayın yanında da kuru incir, kuru kayısı, fındık, badem yedim.

Anladım canım çok teşekkürler :kissing_heart:

Çok teşekkürler canım :smiling_face_with_three_hearts:

Meme ucu çıkarıcı bi aparat var e bebekte satılıyor bebek emdikçe süt gelir ama uç yoksa ememez küçücük meme ucu içine sığacak bi pompa onunla ucunu çıakrıp emzirebilirsin tabi süt arttırma yiyecek içecekte işe yarar promalt içeceği e bebekte var çok işe yarıyor

Balım ben yabancı ülkedeyim burada e bebek yok o yüzden söylediklerinizin çoğunu bulamıyorum

Ebe demisti ki ilk hafta bebekler sadece sag tarafi emer sol taraf aparatif olarak emer der.
Gogsune yeni dogan orkidi bi ekmek posetine
Koy.
Buzluga koy dondur.
Emzirmeden yarim saat once koy gogsune akiskan olsun.
Sonra sicak kompres yap.
Hem yara olmaz canin yanmaz

Çok teşekkürler canım